Gjest vil ikke ha det...... Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 hei. har fotvorter, noe jeg misliker sterkt! har prøvd et type middel fra apoteket, men ingen virkning. har ikke så lyst til å gå til legen å få brent det bort heller.. så er det noen som har noen råd om bra midler/produkter??? på forhånd,takk... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor ikke gå til legen? Jeg prøvde alt av midler, men mine ble ikke borte før en behandlling hos legen. Men da ble de borte med en gang! 0 Siter
Moraki Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor ikke gå til legen? Jeg prøvde alt av midler, men mine ble ikke borte før en behandlling hos legen. Men da ble de borte med en gang! Jeg hadde en fotvorte en gang. Ingenting hjalp. Til slutt ble jeg så irritert at jeg skar den av selv, i fylla. Husker ikke hvilket redskap jeg brukte. Fotvorta forsvant den, men tror jeg blødde endel. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg hadde en fotvorte en gang. Ingenting hjalp. Til slutt ble jeg så irritert at jeg skar den av selv, i fylla. Husker ikke hvilket redskap jeg brukte. Fotvorta forsvant den, men tror jeg blødde endel. hehe, den funker sikkert den metoden der også, men å fryse er jo en mindre blodig løsning. Skal jo kunne gå på foten etterpå også 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Smøre på det fra apoteket samt klippe/skjære av all den døde huden med saks, negleklipper, kniv alt etter som, fungerte ypperlig for meg etter å ha slitt lenge. Ellers har de noe de kan forsøke å smøre på regelmessig hos legen som visstnok er sterkere enn det på apoteket. Før jeg begynte å smøre + fjerne den døde huden hadde jeg prøvd å bare smøre på fra apoteket, vorteplaster, smøre på sterkt stuff hos legen, fjerne den hos legen med skalpell og bedøvelse etc. Den kom stadig tilbake. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg hadde en fotvorte en gang. Ingenting hjalp. Til slutt ble jeg så irritert at jeg skar den av selv, i fylla. Husker ikke hvilket redskap jeg brukte. Fotvorta forsvant den, men tror jeg blødde endel. Jeg hadde en på kneet da jeg var lita, og storebroren min sa:"Tipper du ikke tør å ta kjøttkniven og skjære den av...". Måtte jo gjøre det da, og siden har ingen sett den ;O) 0 Siter
Line Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Frys dem bort med isspray. Da ramler de av til slutt, om det ikke er typen som vokser innover i foten. Har prøvd dette med hell på ei som guttungen hadde på fingeren. 0 Siter
Gjest Lille-vorte Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Frys dem bort med isspray. Da ramler de av til slutt, om det ikke er typen som vokser innover i foten. Har prøvd dette med hell på ei som guttungen hadde på fingeren. ...hvor får man kjøpt isspray da? 0 Siter
Line Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 ...hvor får man kjøpt isspray da? Sportsbutikker, tror jeg. 0 Siter
Idéfix Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Legg på rips. Det skal visst være noe i rips som gjør at de blir borte! Verdt et forsøk i allefall! Lykke til. 0 Siter
Gjest vil ikke ha det...... Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 hehe, den funker sikkert den metoden der også, men å fryse er jo en mindre blodig løsning. Skal jo kunne gå på foten etterpå også Tuusen takk for alle tips!! Skal prøve alt..og så gå til legen hvis det ikke hjelper... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.