Gå til innhold

Hjelp, jeg mister kontrollen over meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen premesntruell grunn svinger humøret mitt som verdens verste berg og dalbane omdagen. Har aldri vært i nærheten av maken. Griner av en scene på Friends (der Rachel og Ross vil ha Monica og Chandler som reserveforeldre dersom noe vil skje...patetisk), neste sekund er jeg glad som en lerke - planlegger hagefest og IKEA tur. Så er jeg sliten og lei, og hakkene forbanna på folk som snakker dritt om tiggerne i Oslo. Dette er peanuts...

Dette gir seg noen enda jævli're utslag.

I dag klarte jeg å invitere med SVIGEMOR PÅ FERIE!!!

De fem usle dagene kjærstesambo og jeg skal til drømmestedet vårt _ALENE_ har vi sett frem til LENGE!

Og plutselig åpner munnen min seg, og jeg hører jeg sier "dere kan jo bli med oss på ferie da!" (Når de fortalte om avlyste ferieplaner).

Herreguuuud!

Hva skjer? Er det nødvendig å bli SÅ jævlig positiv? Å reise på ferie med svigemor er det siste jeg VIRKELIG vil...

Sambo er helt satt ut her, og skjønner ikke hva som skjer.Ikke jeg heller.

Hjelp! Analyze that!

Gjest Aimabel
Skrevet

hihihi, får satse på at du er i samme gode humøret de fem dagene da :-)

Skrevet

Lenge siden du har hatt mensen eller?

;)

...en stund...

Men næsj... trur du det da?

Jaja...kanskje? :-O

Skrevet

hihihi, får satse på at du er i samme gode humøret de fem dagene da :-)

Hehe...sånn det er nå så har jeg vært i det humøret ca 25 ganger i løpet av 5 dager... :o§

*stønn*

Skrevet

...en stund...

Men næsj... trur du det da?

Jaja...kanskje? :-O

Ja, tenkte du ikke på det engang du eller?

Hutt deg ut og test. For du har vel en liggende?

Skrevet

Ja, tenkte du ikke på det engang du eller?

Hutt deg ut og test. For du har vel en liggende?

Var vel litt i bakhodet, da...men -nei, i grunnen ikke! Ikke sånn seriøst.

Om jeg har test ja? Hehe! _selvfølgelig_!

Men må vente. Fikk satt en pregnylsprøyte for litt over en uke siden, og må vente minst 10 dager med å teste. (Gyn sa tre uker, da...men en tilsynelatende seriøs nettside sier 10 ;-))

Kanskje det er hcg'en i pregnylen som gjør meg så gal? Trodde liksom den var mer eller mindre ute av kroppen nå, da! Og det er jo ikke i store doser heller. Derfor har jeg liksom dimmtert det som "grunn".

Væææ... :-)

Skrevet

Var vel litt i bakhodet, da...men -nei, i grunnen ikke! Ikke sånn seriøst.

Om jeg har test ja? Hehe! _selvfølgelig_!

Men må vente. Fikk satt en pregnylsprøyte for litt over en uke siden, og må vente minst 10 dager med å teste. (Gyn sa tre uker, da...men en tilsynelatende seriøs nettside sier 10 ;-))

Kanskje det er hcg'en i pregnylen som gjør meg så gal? Trodde liksom den var mer eller mindre ute av kroppen nå, da! Og det er jo ikke i store doser heller. Derfor har jeg liksom dimmtert det som "grunn".

Væææ... :-)

Åh, jammen da har jo humøret en logisk årsak uansett om du er gravid eller ei...

Spennende tider da.

Skrevet

Stakkars deg. Gå å snakk emd svigermor og forklar ho åssen du har det. Bare si det som det er at det var dumt av deg å invitere de med. Ikke fordi ikke det hadde vært koselig, men pga. dette var de eneste 5 dagene dere to skulle ha alene i sommer.

Hyggelig svigermor?

Da har hun forståelse for humør svingningene dine vet du.

God ferie enten den blir med eller uten svigers!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...