Freya Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg ikke skrevet noe her på et par dager, og ingen har etterlyst meg! Hmf, jeg er skuffa... *hulk* Var det noen som sa oppmerksomhetshungrende? 0 Siter
Gemini Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Og det sier du... Hva med meg som har vært borte i to uker, med to korte turer innom nettcafe bare...? Ingen som har etterlyst meg heller... :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Og det sier du... Hva med meg som har vært borte i to uker, med to korte turer innom nettcafe bare...? Ingen som har etterlyst meg heller... :-) Men jeg har tenkt på deg! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Og det sier du... Hva med meg som har vært borte i to uker, med to korte turer innom nettcafe bare...? Ingen som har etterlyst meg heller... :-) Men vi visste hvor du var hen da ). Ikke noe vits å etterlyse noen man vet er på ferie ;o) 0 Siter
Freya Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Og det sier du... Hva med meg som har vært borte i to uker, med to korte turer innom nettcafe bare...? Ingen som har etterlyst meg heller... :-) Hva skal man gjøre, liksom?! Hehe... 0 Siter
Gemini Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Men jeg har tenkt på deg! :-) Takk, det var jo koselig :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Og det sier du... Hva med meg som har vært borte i to uker, med to korte turer innom nettcafe bare...? Ingen som har etterlyst meg heller... :-) Jeg logga meg på msn i dag i ens ærend å få tatt en prat med deg, men nå ble det så sent at jeg logget meg av msn for å ikke starte noen samtaler. Er nødt til å komme meg i seng. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg logga meg på msn i dag i ens ærend å få tatt en prat med deg, men nå ble det så sent at jeg logget meg av msn for å ikke starte noen samtaler. Er nødt til å komme meg i seng. Får ta det igjen i morra eller no'! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.