Gjest ja, det lurer jeg på nå Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jobber sammen med ei jente som er flott og se på, ikke for det det er flere pene jenter på arbeidsplassen, men hun er kanskje ekstra søt. På en eller annen måte så får hun ekstremt mye oppmerksomhet hos alle mannlige kollegaer og fedre til barna som som er der( jobber i sfo). Flere av fedrene ringer henne privat og inviterer henne med på middag etc. har aldri opplevd maken tidligere. Noen av disse har omtrent ikke pratet med henne tidligere. Hun er som person veldig flørtende. Hva kommer det av at alle mannfolk trur 7 håper de har sjangs på henne? jeg har også ei venninne som er pen, men der derimot har jeg flere ganger hørt det motsatte hos gutter, de sier at hun er så pen at de trur ikke de har sjangs. Hva er det med min kollega som gjør at alle tørr ta kontakt med henne? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hun virker billig og lett på tråden? Eller _er_ det og ryktet går? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Sjarm betyr nesten alt. Jenta du jobber sammen med er sannsynligvis veldig sjarmerende. Det er sannsynligvis ikke din svært pene venninne. Ikke hvis hun er av den typen gutta ikke tør å prøve seg på. 0 Siter
Moraki Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Sjarm betyr nesten alt. Jenta du jobber sammen med er sannsynligvis veldig sjarmerende. Det er sannsynligvis ikke din svært pene venninne. Ikke hvis hun er av den typen gutta ikke tør å prøve seg på. Det at menn prøver seg mest på jenter med sjarm, er jeg ikke enig i. At de prøver seg på jenter som virker billige I TILLEGG til å være pene, tror jeg heller er tilfelle. Jeg kjenner mange kvinner som er utrolig pene og har masse sjarm, men mange menn tør likevel ikke prøve seg på dem. Det er ikke fordi de er kalde og usjarmerende, men rett og slett fordi mennene VET de ikke har kjangs i havet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det at menn prøver seg mest på jenter med sjarm, er jeg ikke enig i. At de prøver seg på jenter som virker billige I TILLEGG til å være pene, tror jeg heller er tilfelle. Jeg kjenner mange kvinner som er utrolig pene og har masse sjarm, men mange menn tør likevel ikke prøve seg på dem. Det er ikke fordi de er kalde og usjarmerende, men rett og slett fordi mennene VET de ikke har kjangs i havet. Jeg har i løpet av mine 30 leveår aldri sett et tilfelle av et billedpent sjarmtroll som får gå alene for guttene. Jeg har derimot sett en hel haug med meget billedpene jenter som utstråler noe mange av oss ikke vil ha, og da er saken en annen. Tror du overvurderer redselsen for pene jenter kraftig dersom du tror vi ikke tør å prøve oss på dem. Den slags har jeg heller aldri sett noe til. Men pene jenter uten sjarm, pene jenter som vet de er utrolig pene og utstråler hvor godt de vet det, og naturligvis en del andre antisjarmtroll, liker ofte å unnskylde seg med at vi ikke tør å prøve oss. Fakta er nok heller at vi ikke vil. 0 Siter
org Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Du skriver jo at hun er pen og flørtete. Og da har du vel svart på spørsmålet, da? 0 Siter
Knotten Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Alle mannfolkene tror de er den eneste hun flørter med, og tar flørtingen som invitt til noe mer. Trur i allefall.. 0 Siter
Moraki Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har i løpet av mine 30 leveår aldri sett et tilfelle av et billedpent sjarmtroll som får gå alene for guttene. Jeg har derimot sett en hel haug med meget billedpene jenter som utstråler noe mange av oss ikke vil ha, og da er saken en annen. Tror du overvurderer redselsen for pene jenter kraftig dersom du tror vi ikke tør å prøve oss på dem. Den slags har jeg heller aldri sett noe til. Men pene jenter uten sjarm, pene jenter som vet de er utrolig pene og utstråler hvor godt de vet det, og naturligvis en del andre antisjarmtroll, liker ofte å unnskylde seg med at vi ikke tør å prøve oss. Fakta er nok heller at vi ikke vil. Hele 30 år altså? Jeg er forøvrig helt uenig med deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hele 30 år altså? Jeg er forøvrig helt uenig med deg. Du er jente og vet ikke hva du snakker om. Jeg er gutt og vet hva jeg snakker om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.