Gjest trultemor25 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det finnes ikke. Åjo da, masse bra norsk musikk da! Bjørn Eidsvåg er jo konge!! The Monroes som har kommet i vinden igjen. Fant frem en gammel cd av dem og den er jo så fin!! Så har vi Jahn Teigen med f.eks "det vakreste som fins", den er jo nyyydelig! Steinar Albrigtsen. Jeg liker norsk musikk jeg. Og ikke mist fotfestet nå, men jeg har også forelsket meg i en av låtene til Jan Werner. 0 Siter
Babette Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er helt enig når det gjelder Marius Müller. Ellers liker jeg Madrugada, Vamp (Tir Na Noir er nydelig), Henning Kvitnes, Jonas Fjeld, Monroes og Maria Solheim. For å nevne et knippe. (Jeg synes Silje Nergård og Maria Mena er oppskrytt. For ikke å snakke om Kari Bremnes.) These were the votes from the Babettian jury. 0 Siter
Alisha Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Madrugada og minor majority eller noe sånt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Taake. Windir. Satyricon. Dimmu Borgir. Kovenant. Emperor. Ulver. Burzum. Det er mye bra norsk musikk hvis du bare kikker i den mørke retningen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Taake. Windir. Satyricon. Dimmu Borgir. Kovenant. Emperor. Ulver. Burzum. Det er mye bra norsk musikk hvis du bare kikker i den mørke retningen. Huff. Jeg blir jo mørkeredd bare av å se musikkvideoen til Dimmu Borgir:/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Huff. Jeg blir jo mørkeredd bare av å se musikkvideoen til Dimmu Borgir:/ Da får du sette deg ned og høre på Burzum og Taake, og etterpå sette på The Ring og The Grudge. Da blir du sikkert så mørkredd at du ser deg nødt til å ringe meg for å få noen til å holde deg i hånda. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Da får du sette deg ned og høre på Burzum og Taake, og etterpå sette på The Ring og The Grudge. Da blir du sikkert så mørkredd at du ser deg nødt til å ringe meg for å få noen til å holde deg i hånda. Jeg hadde nok heller bedt deg om å se dem for meg og heller komme hit og holde meg i hånda mens du fortalte hva som skjedde, hehe:D *pingle* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg hadde nok heller bedt deg om å se dem for meg og heller komme hit og holde meg i hånda mens du fortalte hva som skjedde, hehe:D *pingle* Jeg har allerede lyttet i et par timer, så det er bare å si fra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg hadde nok heller bedt deg om å se dem for meg og heller komme hit og holde meg i hånda mens du fortalte hva som skjedde, hehe:D *pingle* For øvrig har vel du et par vaktbikkjer av de virkelig skremmende typene, så jeg forstår ikke hva du er redd for. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har allerede lyttet i et par timer, så det er bare å si fra. *klapper på sofaen* :-P Rart at du ikke er skumlere i grunn, du som hører på sånn musikk. Det kom jeg på nå bare. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 For øvrig har vel du et par vaktbikkjer av de virkelig skremmende typene, så jeg forstår ikke hva du er redd for. Duh..de er ubrukelige! Det kom to snekkere opp på verandaen i går og bikkjene så dem til og med gjennom verandadøra, men de sa ikke en pøkk! Ikke et knurr eller et ørlite bjeff engang.. Men den stakkars mannen som trente skøytehopp (sånn der du hopper fra side til side i skøytebevegelser) i en oppoverbakke han knurret de på... Nei, neste gang skaffer jeg meg en hund á la vrengt polvott.*oppgitt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 *klapper på sofaen* :-P Rart at du ikke er skumlere i grunn, du som hører på sånn musikk. Det kom jeg på nå bare. Det er bare fordi du er på min alder og fra ungdommen av er vant med metalfans som utagerer omtrent som sine helter. Nå er genren så stueren at all slags folk hører på ekstrem-metal. Men jeg var for øvrig heller ikke skummel da jeg i min ungdom løp rundt med Slayer-merker på jakka. Er forresten ikke jeg skummel? *Gjør skumle grimaser foran skjermen* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Duh..de er ubrukelige! Det kom to snekkere opp på verandaen i går og bikkjene så dem til og med gjennom verandadøra, men de sa ikke en pøkk! Ikke et knurr eller et ørlite bjeff engang.. Men den stakkars mannen som trente skøytehopp (sånn der du hopper fra side til side i skøytebevegelser) i en oppoverbakke han knurret de på... Nei, neste gang skaffer jeg meg en hund á la vrengt polvott.*oppgitt* Men de er nå søte. Hehe, selv om en innbruddstyv hos deg ikke engang trenger å uroe seg over å vekke disse pelsdottene. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er bare fordi du er på min alder og fra ungdommen av er vant med metalfans som utagerer omtrent som sine helter. Nå er genren så stueren at all slags folk hører på ekstrem-metal. Men jeg var for øvrig heller ikke skummel da jeg i min ungdom løp rundt med Slayer-merker på jakka. Er forresten ikke jeg skummel? *Gjør skumle grimaser foran skjermen* *piler ut døra med halen mellom beina* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 *piler ut døra med halen mellom beina* Nettopp. Jeg er skummel. Nei, jeg tror ikke jeg har møtt så mange som synes jeg er skummel. Men det er forhåpentligvis ikke en veldig dårlig egenskap. Men nå må jeg legge meg. Sov bare 3 timer i dag for å snu døgnet, så nå merker jeg det er på sin plass med en søvnøkt som forhåpentligvis varer i hvert fall fram til 9 i morgen tidlig. Natta! 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 En ikke så innmari kjent, men allikevel en bra norsk artist er Odd. (Kun Odd som artistnavn, ikke Nordstoga!) Han har gitt ut to plater, den nyeste nå i år: "Not all birds fly with ease". http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447 Sjekk fx ut Human Traffic, Agoraphobic, Song for Daddy, OD, Awake, Beautiful... Kunne igrunnen nevnt de fleste låtene på plata... :-) For min del var det imidlertid et album som måtte få et par gjennomspillinger før det satt seg skikkelig hos meg. Anbefales!! Det forrige albumet, Mind Your Head er også bra. Men vet ikke om det er i salg lenger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jokke. Ragarockers. Kaizers Orchestra. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Taake. Windir. Satyricon. Dimmu Borgir. Kovenant. Emperor. Ulver. Burzum. Det er mye bra norsk musikk hvis du bare kikker i den mørke retningen. Der var det kun 3 jeg har hørt; Satyricon. Dimmu Borgir, Emperor. Og det er ikke akkurat rett "sjanger". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.