serendipity Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Jokke. Ragarockers. Kaizers Orchestra. De er med :-) 0 Siter
libra Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Anne Grethe Preuss, DumDum Boys og To rustne herrer. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Anne Grethe Preuss, DumDum Boys og To rustne herrer. De er med, (om enn AGP ikke akkurat er BRA, så er hun ok nok) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Der var det kun 3 jeg har hørt; Satyricon. Dimmu Borgir, Emperor. Og det er ikke akkurat rett "sjanger". Seigmens Metropolis er bra. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 -Kurt Nilsen -Lene Marlin -Ravi -Morten Abel 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Her har du noen norske artister: =) AHA Ane Brun, Anneli Drecker, Bjelleklang, Bjørn Eidsvåg, Briskeby, Christian Ingebritsen DDE, DiDerre Dum Dum Boys, Erik Faber, Espen Lind, Frode Alnæs, Gåte, Hanne Krogh, Jan Eggum Jan Werner Danielsen Jonas Fjeld, Jørn Hoel Kaizers Orchestra, Kurt Nilsen, Luxus Leverpostei Madrugada, Maria Arredondo Maria Mena, Marion Raven, Morten Abel, Ole Paus, Postgirobygget, Pussycats Return, Röyksopp, Sputnik Stage Dolls, Steinar Albrigtsen Surferosa, Terje Tysland THE KIDS, TNT, Tor Endresen Trøste & Bære Ugress, Unit Five Vazelina Bilopphøggers Vidar Vang, Åge Alexandersen 0 Siter
Gjest Midnight girl Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 David Ruiz`sin skive. Følsom og vakker musikk med nerve. 0 Siter
Gjest søppel Bill Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Her har du noen norske artister: =) AHA Ane Brun, Anneli Drecker, Bjelleklang, Bjørn Eidsvåg, Briskeby, Christian Ingebritsen DDE, DiDerre Dum Dum Boys, Erik Faber, Espen Lind, Frode Alnæs, Gåte, Hanne Krogh, Jan Eggum Jan Werner Danielsen Jonas Fjeld, Jørn Hoel Kaizers Orchestra, Kurt Nilsen, Luxus Leverpostei Madrugada, Maria Arredondo Maria Mena, Marion Raven, Morten Abel, Ole Paus, Postgirobygget, Pussycats Return, Röyksopp, Sputnik Stage Dolls, Steinar Albrigtsen Surferosa, Terje Tysland THE KIDS, TNT, Tor Endresen Trøste & Bære Ugress, Unit Five Vazelina Bilopphøggers Vidar Vang, Åge Alexandersen Hanne Krogh og Tor Andresen?? Ja det kan man iallefall si Trøste og bære til. Makan til søppel. 0 Siter
Gjest bra kort Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Her er listen: Åge Aleksandersen, DDE, Terje Tysland, Øystein Sunde, Odd Børretzen. Lenger er den dessverre ikke... 0 Siter
Line Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det var han som døde i bilkræsj nede ved godsterminalen på Alnabru for en seks-sju år siden, det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hanne Krogh og Tor Andresen?? Ja det kan man iallefall si Trøste og bære til. Makan til søppel. Er jo folk som liker de og, selv om ikke de er våres favoritter 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det var han som døde i bilkræsj nede ved godsterminalen på Alnabru for en seks-sju år siden, det? Bilkræsj på østre aker vei, ja. Enten et plutselig illebefinnende, eller selvmord. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Her er listen: Åge Aleksandersen, DDE, Terje Tysland, Øystein Sunde, Odd Børretzen. Lenger er den dessverre ikke... BRA artist...Terje Tysland...*host-host* Det eneste han duger til er flatfyllkonserter på lokalet :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Der var det kun 3 jeg har hørt; Satyricon. Dimmu Borgir, Emperor. Og det er ikke akkurat rett "sjanger". Du har vel hørt om Burzum - gromguten Varg Vikernes? :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er bare fordi du er på min alder og fra ungdommen av er vant med metalfans som utagerer omtrent som sine helter. Nå er genren så stueren at all slags folk hører på ekstrem-metal. Men jeg var for øvrig heller ikke skummel da jeg i min ungdom løp rundt med Slayer-merker på jakka. Er forresten ikke jeg skummel? *Gjør skumle grimaser foran skjermen* "Skumle" var vel egentlig ikke definisjonen på oss som gikk med olajakker med slayer, metallica etc., og skinnjakker med både frynser og nagler :-) "..................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ser at Big Bang ikke er nevnt.. Ricochets, Mormones, Stonegard, Vidar Vang, Vibeke Saugestad, Turboneger, Seigmenn, Motorpsycho, St. Thomas, Unni Willemsen, Frode Fivel, Ralph Meyerz and The Jack Herren band, Magnet... de jeg kom på i farten 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Nei, nå blander jeg.. Uff... Den jeg tenker på som er fin/ok er jo "hjertemedisin" *dunker meg i hodet*Leser tydeligvis det jeg vil lese. Jeg kjenner ikke til sangen du mente. Tre små kinesere har laget mange fine sanger med fine tekster opp gjennom årene. Hjertemedisin som du selv nevner, Soleplassland, Av & t, Faren min, Klassebildet... - synes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.