ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Skal til byen i morra, og vi skal visst møte noen der ute på kvelden. Er det homser eller artister som står for showet? Finner ingenting på nettet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Vg-lista. Ok. Hvilke artister spiller? Er det ikke bare fjortiser på sånne tilstelninger da? Selger de i det hele tatt øl? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ok. Hvilke artister spiller? Er det ikke bare fjortiser på sånne tilstelninger da? Selger de i det hele tatt øl? I know nothing. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er åpningen på EuroPride, homsefestivalen som er forskjellige steder i Europa hver år. Forresten så kommer Elton John men jeg vet ikke hvilken dag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Det er åpningen på EuroPride, homsefestivalen som er forskjellige steder i Europa hver år. Forresten så kommer Elton John men jeg vet ikke hvilken dag. Men hvorfor står det ikke noe om dette på nettet? 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er åpningen på EuroPride, homsefestivalen som er forskjellige steder i Europa hver år. Forresten så kommer Elton John men jeg vet ikke hvilken dag. Har ikke Elton vært her i forrige uke a'? 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 http://www.europride.no/ Ståkk'e no her heller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 http://www.europride.no/ Ståkk'e no her heller? Nettopp. Derfor lurte jeg på om det egentlig var noe der. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ok. Hvilke artister spiller? Er det ikke bare fjortiser på sånne tilstelninger da? Selger de i det hele tatt øl? Ja, de selger øl. De har ihvertfall gjort det før. Se på VG-lista vel, så får du litt peiling på hva du kan vente deg av artister..:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Ja, de selger øl. De har ihvertfall gjort det før. Se på VG-lista vel, så får du litt peiling på hva du kan vente deg av artister..:-) Ah. De spiller altså VG-lista? 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nettopp. Derfor lurte jeg på om det egentlig var noe der. Humf...her er det noe muffens! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Men hvorfor står det ikke noe om dette på nettet? Vet ikke. Det har stått om det i avisen. Men jeg har fått litt inside information. Pat Shop Boys kommer i morra, tror jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har ikke Elton vært her i forrige uke a'? Vet ikke. Det var en kompis av meg som fortalte det. Men jeg visste om EuroPride da og Elton er jo skikkelig kongen sammen med George Micheal 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Vet ikke. Det har stått om det i avisen. Men jeg har fått litt inside information. Pat Shop Boys kommer i morra, tror jeg. Pet Shop Boys? Hehe, er de fortsatt oppe og går? Jeg sjekket lista nå og den er direkte skremmende. Hvis denne jævla flodhesten i snæppi-sangen kommer nekter jeg! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ah. De spiller altså VG-lista? Jaaa. Det er Topp 20 ihverfall. Er ikke det VG-lista? Det er de derre fra NRK vettu som er der. Nocholas Carlie (eller noe sånt), og han før var Vegar "short cut". :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Vet ikke. Det var en kompis av meg som fortalte det. Men jeg visste om EuroPride da og Elton er jo skikkelig kongen sammen med George Micheal Ah, sånn, ja! Ja ikke veit jeg :-) Hakke sånne greier på landet! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Jaaa. Det er Topp 20 ihverfall. Er ikke det VG-lista? Det er de derre fra NRK vettu som er der. Nocholas Carlie (eller noe sånt), og han før var Vegar "short cut". :-) http://rita.nrk.no/community/backstage/nyheter/se_nyhet.php?NyhetsID=182 Her. Det er ikke så verst. Madraguda og Kaizers er kult! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Jaaa. Det er Topp 20 ihverfall. Er ikke det VG-lista? Det er de derre fra NRK vettu som er der. Nocholas Carlie (eller noe sånt), og han før var Vegar "short cut". :-) 50000 menneske! Hvordan går disse 50000 menneskene på dass? Og hva med ølkøene? :/ 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Pet Shop Boys? Hehe, er de fortsatt oppe og går? Jeg sjekket lista nå og den er direkte skremmende. Hvis denne jævla flodhesten i snæppi-sangen kommer nekter jeg! Krokodille. Det er en krokodille for faen. Følg med i timen, sdd.*hisser seg opp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.