Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Pet Shop Boys? Hehe, er de fortsatt oppe og går? Jeg sjekket lista nå og den er direkte skremmende. Hvis denne jævla flodhesten i snæppi-sangen kommer nekter jeg! Ja, de er vist det ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Krokodille. Det er en krokodille for faen. Følg med i timen, sdd.*hisser seg opp* Jeg lukker øyne, ører og alle andre kroppslige hulerom når den sangen spilles. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg lukker øyne, ører og alle andre kroppslige hulerom når den sangen spilles. Sssssschni-ssssschna-ssssschnappi-sssschnappi-sssschnappi-sssschnapp!!!! *vræler høyt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Sssssschni-ssssschna-ssssschnappi-sssschnappi-sssschnappi-sssschnapp!!!! *vræler høyt* Den er nok like avtennende på meg som fyren i VG-reklamen er på deg. Ka du trur? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ah, sånn, ja! Ja ikke veit jeg :-) Hakke sånne greier på landet! :-) Å jo da, men dere bare vet ikke om det ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er åpningen på EuroPride, homsefestivalen som er forskjellige steder i Europa hver år. Forresten så kommer Elton John men jeg vet ikke hvilken dag. Jeg har vært på konsert med Helten Jon, og det er det kjipeste jeg har vært med på. Makan til party-pooper. En sang fikk opp stemningen, men så fløy han. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Den er nok like avtennende på meg som fyren i VG-reklamen er på deg. Ka du trur? *holder kjeft* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 *holder kjeft* Men du! Jeg kommer til og ha konsumert en del flydium før konserten. Er det toalettmuligheter der? Øl-servering uten psykokø? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har vært på konsert med Helten Jon, og det er det kjipeste jeg har vært med på. Makan til party-pooper. En sang fikk opp stemningen, men så fløy han. jeg har ikke vært på konsert med ham. Ikke så mange konserter jeg har vært på. Synes de koster mye, for mye. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Men du! Jeg kommer til og ha konsumert en del flydium før konserten. Er det toalettmuligheter der? Øl-servering uten psykokø? Det husker jeg faktisk ikke. Det er sikkert sånne portable plastboks-toaletter, men regn med kø... Den gangen jeg var der var også ølserveringen avgrenset fra fjortisene, så det var litt roligere der bak. Men du som sikkert må pisse omtrent mens du drikker bør ikke innta for mye før du har beregnet dokøen (eller eventuelt drikke i køen);-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Det husker jeg faktisk ikke. Det er sikkert sånne portable plastboks-toaletter, men regn med kø... Den gangen jeg var der var også ølserveringen avgrenset fra fjortisene, så det var litt roligere der bak. Men du som sikkert må pisse omtrent mens du drikker bør ikke innta for mye før du har beregnet dokøen (eller eventuelt drikke i køen);-) Eller eventuelt sette meg på en pub og nyte livet mens de andre får meg seg galskapen som åpenbarer seg der nede. Men jeg vil jo gjerne ha med meg Kaisers. Sett dem før og de er meget gode live! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Eller eventuelt sette meg på en pub og nyte livet mens de andre får meg seg galskapen som åpenbarer seg der nede. Men jeg vil jo gjerne ha med meg Kaisers. Sett dem før og de er meget gode live! Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-) Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-) 0 Siter
Babette Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 jeg har ikke vært på konsert med ham. Ikke så mange konserter jeg har vært på. Synes de koster mye, for mye. Jeg er nok enda verre. Jeg har ikke vært på den slags konsert siden Bruce Springsteen i Drammenshallen i...1981? 82? 80? Å, hvor tiden flyr. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-) Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-) Jeg tror jeg skal gi meg selv et noe tidlig nyttårsforsett nå: Gå mer på konserter. Det er utrolig gøy! Jeg var på Slayer for halvannen uke siden, sikkert ikke noe for deg, men mine 80-tallshelter rocka fletta så jævlig av meg at jeg var nære på å nå ekstase. 0 Siter
Babette Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-) Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-) Ja, ikke sant? Han synger som en MANN, ikke en guttunge. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvis du slår på nrk2 nå ser du opplegget, de viser nå klipp fra tidligere år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Hvis du slår på nrk2 nå ser du opplegget, de viser nå klipp fra tidligere år. Jeg så lista. Det er faktisk et par severdige band der. Kaizers og Madraguda blir sikkert artig å få med seg. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, ikke sant? Han synger som en MANN, ikke en guttunge. Jaaa..*sukk* Som Fredrik Skavland sa da Høyem var på showet; "inni hodet mitt tror jeg liksom at stemmen min er som din når jeg synger i dusjen" hardly.. *s* 0 Siter
Gjest nightowl Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ah, sånn, ja! Ja ikke veit jeg :-) Hakke sånne greier på landet! :-) Godnatta! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Vet ikke. Det har stått om det i avisen. Men jeg har fått litt inside information. Pat Shop Boys kommer i morra, tror jeg. Pet Shop Boys? Mine gamle helter!! ;-) Hvor kommer de, mener du - Rådhusplassen? I morgen, søndag? Fant dem ikke på Europride-sidene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.