Gå til innhold

Hva skjer på rådhusplassen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pet Shop Boys? Hehe, er de fortsatt oppe og går?

Jeg sjekket lista nå og den er direkte skremmende.

Hvis denne jævla flodhesten i snæppi-sangen kommer nekter jeg!

Ja, de er vist det :o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• tigertrollet

9

• Dorthe

6

• Kvinna

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Krokodille. Det er en krokodille for faen. Følg med i timen, sdd.*hisser seg opp*

Jeg lukker øyne, ører og alle andre kroppslige hulerom når den sangen spilles. :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg lukker øyne, ører og alle andre kroppslige hulerom når den sangen spilles. :)

Sssssschni-ssssschna-ssssschnappi-sssschnappi-sssschnappi-sssschnapp!!!!

*vræler høyt*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sssssschni-ssssschna-ssssschnappi-sssschnappi-sssschnappi-sssschnapp!!!!

*vræler høyt*

Den er nok like avtennende på meg som fyren i VG-reklamen er på deg.

Ka du trur? :)

Skrevet

Ah, sånn, ja! Ja ikke veit jeg :-)

Hakke sånne greier på landet! :-)

Å jo da, men dere bare vet ikke om det :o)

Skrevet

Det er åpningen på EuroPride, homsefestivalen som er forskjellige steder i

Europa hver år. Forresten så kommer Elton John men jeg vet ikke hvilken dag.

Jeg har vært på konsert med Helten Jon, og det er det kjipeste jeg har vært med på. Makan til party-pooper. En sang fikk opp stemningen, men så fløy han.

tigertrollet
Skrevet

Den er nok like avtennende på meg som fyren i VG-reklamen er på deg.

Ka du trur? :)

*holder kjeft*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*holder kjeft*

Men du! Jeg kommer til og ha konsumert en del flydium før konserten. Er det toalettmuligheter der? Øl-servering uten psykokø?

Skrevet

Jeg har vært på konsert med Helten Jon, og det er det kjipeste jeg har vært med på. Makan til party-pooper. En sang fikk opp stemningen, men så fløy han.

jeg har ikke vært på konsert med ham. Ikke så mange konserter jeg har vært på. Synes de koster mye, for mye.

tigertrollet
Skrevet

Men du! Jeg kommer til og ha konsumert en del flydium før konserten. Er det toalettmuligheter der? Øl-servering uten psykokø?

Det husker jeg faktisk ikke. Det er sikkert sånne portable plastboks-toaletter, men regn med kø... Den gangen jeg var der var også ølserveringen avgrenset fra fjortisene, så det var litt roligere der bak. Men du som sikkert må pisse omtrent mens du drikker bør ikke innta for mye før du har beregnet dokøen (eller eventuelt drikke i køen);-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke. Det er sikkert sånne portable plastboks-toaletter, men regn med kø... Den gangen jeg var der var også ølserveringen avgrenset fra fjortisene, så det var litt roligere der bak. Men du som sikkert må pisse omtrent mens du drikker bør ikke innta for mye før du har beregnet dokøen (eller eventuelt drikke i køen);-)

Eller eventuelt sette meg på en pub og nyte livet mens de andre får meg seg galskapen som åpenbarer seg der nede. :)

Men jeg vil jo gjerne ha med meg Kaisers. Sett dem før og de er meget gode live!

tigertrollet
Skrevet

Eller eventuelt sette meg på en pub og nyte livet mens de andre får meg seg galskapen som åpenbarer seg der nede. :)

Men jeg vil jo gjerne ha med meg Kaisers. Sett dem før og de er meget gode live!

Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-)

Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-)

Skrevet

jeg har ikke vært på konsert med ham. Ikke så mange konserter jeg har vært på. Synes de koster mye, for mye.

Jeg er nok enda verre. Jeg har ikke vært på den slags konsert siden Bruce Springsteen i Drammenshallen i...1981? 82? 80?

Å, hvor tiden flyr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-)

Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-)

Jeg tror jeg skal gi meg selv et noe tidlig nyttårsforsett nå: Gå mer på konserter.

Det er utrolig gøy! :)

Jeg var på Slayer for halvannen uke siden, sikkert ikke noe for deg, men mine 80-tallshelter rocka fletta så jævlig av meg at jeg var nære på å nå ekstase. :)

Skrevet

Ja, ikke sant? Han synger som en MANN, ikke en guttunge.

Skrevet

Hvis du slår på nrk2 nå ser du opplegget, de viser nå klipp fra tidligere år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du slår på nrk2 nå ser du opplegget, de viser nå klipp fra tidligere år.

Jeg så lista. Det er faktisk et par severdige band der.

Kaizers og Madraguda blir sikkert artig å få med seg.

tigertrollet
Skrevet

Ja, ikke sant? Han synger som en MANN, ikke en guttunge.

Jaaa..*sukk*

Som Fredrik Skavland sa da Høyem var på showet; "inni hodet mitt tror jeg liksom at stemmen min er som din når jeg synger i dusjen" hardly.. *s*

Gjest nightowl
Skrevet

Ah, sånn, ja! Ja ikke veit jeg :-)

Hakke sånne greier på landet! :-)

Godnatta!

Skrevet

Vet ikke. Det har stått om det i avisen. Men jeg har fått litt inside information. Pat Shop Boys kommer i morra, tror jeg.

Pet Shop Boys? Mine gamle helter!! ;-)

Hvor kommer de, mener du - Rådhusplassen? I morgen, søndag? Fant dem ikke på Europride-sidene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...