Snorkfrøken Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Pet Shop Boys? Mine gamle helter!! ;-) Hvor kommer de, mener du - Rådhusplassen? I morgen, søndag? Fant dem ikke på Europride-sidene. ¨Mine gamle helter også! KJørte 50 mil for å se konsert med dem i fjor, og 50 mil tilbake dagen etter..) Jeg stod selvfølgelig framst, og det var verdt hver en mil! De er jo ikke ungdommer lengere, så jeg fryktet for at det var min siste sjanse til å oppleve mine gamle helter ) 0 Siter
Kvinna Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Å jo da, men dere bare vet ikke om det ) Å, mente ikke homofile altså! Mer sånn konserter og sånn! Er jo ikke heeelt akterutseilt heller! Men det er sikkert litt fler _i_ skapet her enn det er i store byer... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 ¨Mine gamle helter også! KJørte 50 mil for å se konsert med dem i fjor, og 50 mil tilbake dagen etter..) Jeg stod selvfølgelig framst, og det var verdt hver en mil! De er jo ikke ungdommer lengere, så jeg fryktet for at det var min siste sjanse til å oppleve mine gamle helter ) Ikke verst! :-) Jeg var på konsert i Oslo for.. tja, kanskje 5 år siden? Skulle gjerne sett dem igjen, har såå mange minner til den musikken! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg digger både Madrugada og Kaisers. Skulle gjerne ha sett Kaisers live! Du må få med deg det:-) Jeg skal på R.E.M-konsert på Ullevål på onsdag og der skal visst Madrugada varme opp. Kult. Jeg fikk også med meg Sivert Høyem på Buktafestivalen i Tromsø i fjor og stemmen hans er en gudegave:-) Bukta-festivalen, ja. Jeg fikk et anfall av midlertidig dysleksi her, og leste 'buktalerfestivalen'... Hørtes festlig ut, tenkte jeg. ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ikke verst! :-) Jeg var på konsert i Oslo for.. tja, kanskje 5 år siden? Skulle gjerne sett dem igjen, har såå mange minner til den musikken! :-) Ja, det er ikke få minner ...*sukk* mimre mimre 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, det er ikke få minner ...*sukk* mimre mimre "My October Symphony" - Satt oppe på en fjellknaus med walkman en gang helt på begynnelsen av 90-tallet. Jeg hadde kjærlighetssorg, og gnudde det inn ved å sitte der alene og bli melankolsk til musikken og utsikten over havet og solnedgangen... :,o) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Bukta-festivalen, ja. Jeg fikk et anfall av midlertidig dysleksi her, og leste 'buktalerfestivalen'... Hørtes festlig ut, tenkte jeg. ) Hehehe, ja det hadde vært en opplevelse det også sikkert:D 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hehehe, ja det hadde vært en opplevelse det også sikkert:D Sivert trenger ikke buktale han, synger fint med stemmen han har, den karen. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.