tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har noen vært der i går eller i dag, og blir det bra i morgen? Kjøpte på impuls (faen!) billetter til i morgen før jeg visste at jeg skulle på kurs i helgen. Var irritert på bortkastede penger (for å si det mildt), men så ble kurset jeg skulle på i helgen avlyst og jeg vurderer å gå på konsert allikevel. Egentlig mest for at billettene ikke skal ligge her ubrukt og minne meg om at impulskjøp skal jeg unngå!! *skjerpe seg* Vel, burde jeg gå? :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 JA!! ;-) Ok. Skal vurdere det. Så greit å la andre ta avgjørelsene. Skal jammen spørre dere om andre store og små valg i livet. Sånn som valg av tannkrem og kjærester. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, jeg skal dit i morra. Kanskje du ser meg ;o) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Ja, jeg skal dit i morra. Kanskje du ser meg ;o) Hehe, ja du og 8000 andre ja... så ikke bli fornærmet om jeg ikke hilser;o) Hvor tidlig bør man dra dit da?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hehe, ja du og 8000 andre ja... så ikke bli fornærmet om jeg ikke hilser;o) Hvor tidlig bør man dra dit da?? jeg gidder ikke å dra så tidlig. Tror jeg er garantert bra plass uansett. Vil bare se Crosby, Stills og Nash jeg men hvis det blir fint vær så er det jo kjekt å dra tidlig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Klart du burde gå! Selv om jeg ikke aner hvem som spiller i morgen... Konserter er uansett ofte gøy, og i morgen har det til og med meldt pent vær! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Klart du burde gå! Selv om jeg ikke aner hvem som spiller i morgen... Konserter er uansett ofte gøy, og i morgen har det til og med meldt pent vær! Ja, det blir sikkert bra, så jeg får vel ta meg en tur:-) Husker ikke hvem som skulle spille bortsett fra det bandet Dorthe nevnte og Ane Brun. Og Thomas Dybdahl? Jaja, jeg finner nok ut hvem det er når jeg kommer dit...:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, det blir sikkert bra, så jeg får vel ta meg en tur:-) Husker ikke hvem som skulle spille bortsett fra det bandet Dorthe nevnte og Ane Brun. Og Thomas Dybdahl? Jaja, jeg finner nok ut hvem det er når jeg kommer dit...:-) http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article1059338.ece Skal jeg være helt ærlig synes jeg ikke de har vært like heldig i år som tidligere år med artistvalgene. Men hva vet vel jeg om hva som er "inn" nå om dagen. Det blir nok uansett jævla mye folk i byen i morra! 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du vet ikke om det går an å kjøpe billett bare til en konsert der? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Du vet ikke om det går an å kjøpe billett bare til en konsert der? Til en av dagene ja, men ikke bare til én artist nei.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du vet ikke om det går an å kjøpe billett bare til en konsert der? Gjetter på at det forlengst er utsolgt. 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Til en av dagene ja, men ikke bare til én artist nei.. Fankern, muligheter for å snik-lytte? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Fankern, muligheter for å snik-lytte? Utenfor portene ja. Du hører det jo langt unna, men du får ikke sett noe da... Ingen gratishaug inne i parken som jeg vet om.:-) 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Utenfor portene ja. Du hører det jo langt unna, men du får ikke sett noe da... Ingen gratishaug inne i parken som jeg vet om.:-) Driiiiiit Får ta med meg styltene min da, som jeg ikke har;-) 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Gjetter på at det forlengst er utsolgt. Svartebørs-salg utenfor portene? *jakter* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Driiiiiit Får ta med meg styltene min da, som jeg ikke har;-) Psssh, det er vel noen parkerte biler du kan stå på? *blafre med øyevippene* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Svartebørs-salg utenfor portene? *jakter* Du kan få kjøpe mine to altså! 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du kan få kjøpe mine to altså! Trenger bare en! Dyre? 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Psssh, det er vel noen parkerte biler du kan stå på? *blafre med øyevippene* Smart! Opp på bilene... og over gjerdet. hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.