Gå til innhold

Norwegian Wood

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Trenger bare en! Dyre?

Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv.

Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det?

Gjest konsertus
Skrevet

Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv.

Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det?

Jaaaa, det er vel lov. Stå utenfor porten i 15-tida da, når jeg er og snoker rundt;-)

Skrevet

440

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har lov til å selge billettene dine til hvilken pris du vil. Det er organisert svartebørssalg som ikke er lovlig.

Dersom du velger å selge dem og det er kjøpere der, noe jeg går ut fra at det er dersom det er utsolgt, spesielt på en dag som ser ut til å bli så solskinnsfylt som denne, burde du gå for langt mer enn den prisen du kjøpte billettene for.

Altså: Hvis kjøperne er der og du kan kreve litt.

Skrevet

Trenger bare en! Dyre?

Tigertrollet og konsertus kan gå sammen....?

tigertrollet
Skrevet

Du har lov til å selge billettene dine til hvilken pris du vil. Det er organisert svartebørssalg som ikke er lovlig.

Dersom du velger å selge dem og det er kjøpere der, noe jeg går ut fra at det er dersom det er utsolgt, spesielt på en dag som ser ut til å bli så solskinnsfylt som denne, burde du gå for langt mer enn den prisen du kjøpte billettene for.

Altså: Hvis kjøperne er der og du kan kreve litt.

Ok. Men jeg hater alt som har med handel å gjøre. Klarer jo ikke å prute når jeg er i syden og vet aldri hvor mye jeg skal gi i tips når jeg er på restaurant.

Men hvis jeg har lov, så får jeg vel kreve litt da.. Grmf. Er det utsolgt altså? Vet at det var utsolgt torsdag og fredag, men visste ikke om i dag:-)

tigertrollet
Skrevet

Tigertrollet og konsertus kan gå sammen....?

Hahaha! Nei, det var ingen kontaktannonse dette her;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Men jeg hater alt som har med handel å gjøre. Klarer jo ikke å prute når jeg er i syden og vet aldri hvor mye jeg skal gi i tips når jeg er på restaurant.

Men hvis jeg har lov, så får jeg vel kreve litt da.. Grmf. Er det utsolgt altså? Vet at det var utsolgt torsdag og fredag, men visste ikke om i dag:-)

Er det utsolgt selger du bare til den som gir mest. Ofte ser du hvem som kjøper og hvem som selger! :)

Hvis det ikke er utsolgt blir det naturligvis verre. Da må du bare selge litt billigere til et par stykker du ser i køen.

Hvis de koster 470 per stykk selger du f.eks. til 400.

Hehe, er elendig til sånt selv. Da jeg prutet i syden syntes dama åpenbart så synd på mitt patetiske pruteforsøk at hun slo av på prisen vi hadde avtalt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...