tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Trenger bare en! Dyre? Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv. Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det? 0 Siter
Gjest konsertus Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv. Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det? Jaaaa, det er vel lov. Stå utenfor porten i 15-tida da, når jeg er og snoker rundt;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv. Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det? 440 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Husker ikke hva de kostet? sikkert 400 eller noe sånt. Men jeg får vel forsøke å selge begge to hvis jeg ikke skal gå selv. Det er vel lov til å stå utenfor å selge billetter hvis man ikke skal tjene på det? Det er vel ikke svartebørs det? Du har lov til å selge billettene dine til hvilken pris du vil. Det er organisert svartebørssalg som ikke er lovlig. Dersom du velger å selge dem og det er kjøpere der, noe jeg går ut fra at det er dersom det er utsolgt, spesielt på en dag som ser ut til å bli så solskinnsfylt som denne, burde du gå for langt mer enn den prisen du kjøpte billettene for. Altså: Hvis kjøperne er der og du kan kreve litt. 0 Siter
Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Trenger bare en! Dyre? Tigertrollet og konsertus kan gå sammen....? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Du har lov til å selge billettene dine til hvilken pris du vil. Det er organisert svartebørssalg som ikke er lovlig. Dersom du velger å selge dem og det er kjøpere der, noe jeg går ut fra at det er dersom det er utsolgt, spesielt på en dag som ser ut til å bli så solskinnsfylt som denne, burde du gå for langt mer enn den prisen du kjøpte billettene for. Altså: Hvis kjøperne er der og du kan kreve litt. Ok. Men jeg hater alt som har med handel å gjøre. Klarer jo ikke å prute når jeg er i syden og vet aldri hvor mye jeg skal gi i tips når jeg er på restaurant. Men hvis jeg har lov, så får jeg vel kreve litt da.. Grmf. Er det utsolgt altså? Vet at det var utsolgt torsdag og fredag, men visste ikke om i dag:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Tigertrollet og konsertus kan gå sammen....? Hahaha! Nei, det var ingen kontaktannonse dette her;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ok. Men jeg hater alt som har med handel å gjøre. Klarer jo ikke å prute når jeg er i syden og vet aldri hvor mye jeg skal gi i tips når jeg er på restaurant. Men hvis jeg har lov, så får jeg vel kreve litt da.. Grmf. Er det utsolgt altså? Vet at det var utsolgt torsdag og fredag, men visste ikke om i dag:-) Er det utsolgt selger du bare til den som gir mest. Ofte ser du hvem som kjøper og hvem som selger! Hvis det ikke er utsolgt blir det naturligvis verre. Da må du bare selge litt billigere til et par stykker du ser i køen. Hvis de koster 470 per stykk selger du f.eks. til 400. Hehe, er elendig til sånt selv. Da jeg prutet i syden syntes dama åpenbart så synd på mitt patetiske pruteforsøk at hun slo av på prisen vi hadde avtalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.