Gjest Soverommet Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Vi skal snart selge leiligheten vår og vurderer å male veggene i det ene soverommet før tasktmannen kommer. Vi vurderer å male soverommet lyseblått i stedet for hvitt, men spiller det noen rolle? Noen gode forslag til fargevalg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvis ikke malingen er stygg eller noe ville jeg ikke malt et hvitt soverom blått rett før dere skal selge. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvis malingen trenger å friskes opp, mal over med hvitt eller en helt lys nyanse av nesten-hvitt (eggeskall eller lignende) 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Bruk mer nøytral farge enn lyseblått. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Om dere skal male for å selge ville jeg malt det hvitt. 0 Siter
fresja Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 De som kjøper leiligheten har nok en egen ønskefarge, så det er vel ingen vits i å male soverommet før salg. Enkelte blåfarger er "kalde", så alle liker ikke å sove (eller har problem med å sove) i et rom med en slik farge. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Er det hvitt, så la det heller være det enn lyseblått! Hvitt og alle de her lyse beigefargene er jo det folk vil ha nå. Skal du male fordi veggene er stygge, så mal heller i Toscana. Det er en av de mest populære. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Synes blått soverom er kjempefint jeg, men kanskje ikke lyseblått? Finnes mange fine blåfarger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Vi har en nydelig, slags lys lillafarge på barnerommet vårt. Det ble en mellomting mellom blått og rosa (ikke at vi ville malt rommet rosa..!! :-) siden vi måtte male før vi visste hvilket kjønn babyen i magen var. Det er det fineste rommet i leiligheten vår. -Men det kommer også av fasongen på rommet, og de brunbeisede bjelkene. På soverommet vårt har vi hvitt og en kaffe latte-farge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.