org Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Rahilas far ble fratatt attføringen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281136 Men si meg, hvem ville ikke dratt nedover i hui og hast hvis barnet ditt hadde blitt drept i Pakistan? Jeg tror ikke jeg hadde hatt åndsnærværelse til å skrive søknad da... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Så han dro ikke nedover før det skjedde? Var slik jeg oppfattet artikkelen. 0 Siter
Gjest stakkars mann Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Han får sikkert dobbel attføring når han kommer til Norge igjen. 0 Siter
Gjest oranges Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 De går da på attføring og uføreytelser nesten hele gjengen. Ikke rart det går addundas med trygdesystemet i Norge! Synes det er alarmerende med tanke på de som virkelig er syke og trenger ordningene. (Kjenner folk som er alvorlig syke). Synes utlendinger er overrepresentert her, i forhold til hvor liten gruppe de egentlig er. Norge har alt for snill asylpolitikk,men det er nå min mening. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Så han dro ikke nedover før det skjedde? Var slik jeg oppfattet artikkelen. Utbetalingene ble stoppet da Aetat ble klar over at han var i Pakistan. 0 Siter
Gjest rasehater Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 De går da på attføring og uføreytelser nesten hele gjengen. Ikke rart det går addundas med trygdesystemet i Norge! Synes det er alarmerende med tanke på de som virkelig er syke og trenger ordningene. (Kjenner folk som er alvorlig syke). Synes utlendinger er overrepresentert her, i forhold til hvor liten gruppe de egentlig er. Norge har alt for snill asylpolitikk,men det er nå min mening. Den som sier disse ord, h*n er dritens rette mor;) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Utbetalingene ble stoppet da Aetat ble klar over at han var i Pakistan. Jaja, bra reglene er like for alle. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det ble skrevet i avisen ja, men vi skal ikke tro på alt som står der. Saken har fått enorm mediadekning og ingenting er bevist. Det går vel på en del andre ting enn denne spesielle saken at attføringen ble stoppet. 0 Siter
Gjest feiler deg? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Den som sier disse ord, h*n er dritens rette mor;) Ja *disse ord* sa du jo selv så! Ærlig talt, hva feiler deg egentlig? Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli en rasehater. Jeg kommenterer bare det samme som de som styrer dette landet har funnet ut også. Du er sikkert en kamuflert sør! 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja *disse ord* sa du jo selv så! Ærlig talt, hva feiler deg egentlig? Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli en rasehater. Jeg kommenterer bare det samme som de som styrer dette landet har funnet ut også. Du er sikkert en kamuflert sør! Spar oss dine unnskyldninger og bortforklaringer for idiotiet og løgnene du skriver. 0 Siter
Gjest feiler deg? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Spar oss dine unnskyldninger og bortforklaringer for idiotiet og løgnene du skriver. Ka for nå? Har du tatt for stor dose anaboler i dag? 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ka for nå? Har du tatt for stor dose anaboler i dag? Fint hvis du skriver på norsk. 0 Siter
Gjest feiler deg? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Fint hvis du skriver på norsk. Ka for nå? Har du tatt for stor dose anaboler i dag? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 De går da på attføring og uføreytelser nesten hele gjengen. Ikke rart det går addundas med trygdesystemet i Norge! Synes det er alarmerende med tanke på de som virkelig er syke og trenger ordningene. (Kjenner folk som er alvorlig syke). Synes utlendinger er overrepresentert her, i forhold til hvor liten gruppe de egentlig er. Norge har alt for snill asylpolitikk,men det er nå min mening. Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig. Heller ti somalske asylsøkere enn deg. 0 Siter
Gjest HIHI, skjult nick. Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig. Heller ti somalske asylsøkere enn deg. Så du er ute etter spenning? da vil du garantert få kjørt deg av de ti somaliske asylsøkerne *MUAHAHAHA*. Såpass at du blir kurert for ei god stund! 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig. Heller ti somalske asylsøkere enn deg. Godt skrevet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig. Heller ti somalske asylsøkere enn deg. Hva er det i veien med somalske asylsøkere? Hvorfor fornærmer du dem slik? 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hva er det i veien med somalske asylsøkere? Hvorfor fornærmer du dem slik? Ikke noe er i veien med dem, men det blir vanligvis beskyldt for både det ene og det andre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.