Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Så han dro ikke nedover før det skjedde? Var slik jeg oppfattet artikkelen.

Gjest stakkars mann
Skrevet

Han får sikkert dobbel attføring når han kommer til Norge igjen.

Gjest oranges
Skrevet

De går da på attføring og uføreytelser nesten hele gjengen. Ikke rart det går addundas med trygdesystemet i Norge!

Synes det er alarmerende med tanke på de som virkelig er syke og trenger ordningene. (Kjenner folk som er alvorlig syke).

Synes utlendinger er overrepresentert her, i forhold til hvor liten gruppe de egentlig er.

Norge har alt for snill asylpolitikk,men det er nå min mening.

Gjest wiggum
Skrevet

Så han dro ikke nedover før det skjedde? Var slik jeg oppfattet artikkelen.

Utbetalingene ble stoppet da Aetat ble klar over at han var i Pakistan.

Gjest rasehater
Skrevet

De går da på attføring og uføreytelser nesten hele gjengen. Ikke rart det går addundas med trygdesystemet i Norge!

Synes det er alarmerende med tanke på de som virkelig er syke og trenger ordningene. (Kjenner folk som er alvorlig syke).

Synes utlendinger er overrepresentert her, i forhold til hvor liten gruppe de egentlig er.

Den som sier disse ord, h*n er dritens rette mor;)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Utbetalingene ble stoppet da Aetat ble klar over at han var i Pakistan.

Jaja, bra reglene er like for alle.

Gjest måneogsol
Skrevet

Det ble skrevet i avisen ja, men vi skal ikke tro på alt som står der. Saken har fått enorm mediadekning og ingenting er bevist. Det går vel på en del andre ting enn denne spesielle saken at attføringen ble stoppet.

Gjest feiler deg?
Skrevet

Den som sier disse ord, h*n er dritens rette mor;)

Ja *disse ord* sa du jo selv så!

Ærlig talt, hva feiler deg egentlig?

Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli en rasehater.

Jeg kommenterer bare det samme som de som styrer dette landet har funnet ut også.

Du er sikkert en kamuflert sør!

Skrevet

Ja *disse ord* sa du jo selv så!

Ærlig talt, hva feiler deg egentlig?

Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli en rasehater.

Jeg kommenterer bare det samme som de som styrer dette landet har funnet ut også.

Du er sikkert en kamuflert sør!

Spar oss dine unnskyldninger og bortforklaringer for idiotiet og løgnene du skriver.

Gjest feiler deg?
Skrevet

Spar oss dine unnskyldninger og bortforklaringer for idiotiet og løgnene du skriver.

Ka for nå?

Har du tatt for stor dose anaboler i dag?

Skrevet

Ka for nå?

Fint hvis du skriver på norsk.

Gjest feiler deg?
Skrevet

Fint hvis du skriver på norsk.

Ka for nå?

Jeg er en annen
Skrevet

Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig.

Heller ti somalske asylsøkere enn deg.

Gjest HIHI, skjult nick.
Skrevet

Det er ikke først og fremst den folkelige, nesten koselige hverdagsrasismen jeg reagerer på når jeg leser innlegg som dette -- men at noen vil framstå som så dønn *gjeeeesp* standard i huet at de gidder å repetere denne uttværte Frp-gallen enda en gang. Faen det samme om det du sier er riktig eller ikke, problemet er at det er så drit kjedelig.

Så du er ute etter spenning? da vil du garantert få kjørt deg av de ti somaliske asylsøkerne *MUAHAHAHA*. Såpass at du blir kurert for ei god stund!

Skrevet

Godt skrevet.

Med vennlig hilsen

Gjest måneogsol
Skrevet

Hva er det i veien med somalske asylsøkere? Hvorfor fornærmer du dem slik?

Skrevet

Hva er det i veien med somalske asylsøkere? Hvorfor fornærmer du dem slik?

Ikke noe er i veien med dem, men det blir vanligvis beskyldt for både det ene og det andre.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...