Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Dette er jo en rørende historie, og sendt til høring over hele Sverige. Ingen protester, hverken har eller der. Nå lurer jeg på om det er slik i Norge? http://www.techcentralstation.com/0614055.html Hva tror du? Jeg tror ikke det er slik, her bare importerer vi sosialklienter og lykkejegere ukritisk. Familiegjenforening er organisert miliardbisniss, styrt av pakistansk og tyrkisk "hvit mafia", dvs de gjør ikke noe ulovlig, bare tyner det lovlige systemet for alt det er verd. De lever som grever på norsk, bunnløs naivitet og treghet, Det tar årevis før myndighetene "oppdager" hva som skjer. På SSB siterer de Mao, mens de kun lager statistikk som er politisk korrekt, og som skjuler fakta som ikke kan forstyrre hva som er i ferd med å skje. Antallet arbeidsledige av ulike opprinnelser jukses med mest av alt. 2/3 av alle voksne innvandrerere lever på offentlige tilskudd i en eller annen form. Når vi vet at det skal 3 normale yrkesaktive skattebetalere til å forsørge en trygdet eller offentlig ansatt, da skulle jeg like å se hvordan det kan se ut som et resutatregnskap når 34% av våre yrkesaktive er ansatt i det offentlige. Antallet uten arbeid krever enda fler offentlig ansatte..... osv. Er vi i ferd med å bli et folk bare med trygdede og offentlig ansatte? Hvem skal forsørge alle disse? Vi klager på at trygdesatser må ned for å spare penger, men hvorfor importerer vi enda flere trygdede? Bør vi ikke sette næring foran tæring? Hvorfor ikke i stedet bruke penger på å utdanne og intregrere de som er her? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er veldig mye snakk, spesiellt fra deg, om hvordan de sitter og "siterer mao og marx" på ssb. Det får nå så være. Hvis de lager saklige og riktige statistikker, så driter bl.a jeg i det. Derfor - har du noen statistikker som viser at statistikkene til ssb er så feil? Jeg bare lurer her. Og da snakker jeg om å forholde seg til at f.eks 2 og 3 generasjons innvandrere faktisk er norske statsborgere, og ikke kan puttes inn i en statistikk som omtaler dem som innvandrere. "................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er veldig mye snakk, spesiellt fra deg, om hvordan de sitter og "siterer mao og marx" på ssb. Det får nå så være. Hvis de lager saklige og riktige statistikker, så driter bl.a jeg i det. Derfor - har du noen statistikker som viser at statistikkene til ssb er så feil? Jeg bare lurer her. Og da snakker jeg om å forholde seg til at f.eks 2 og 3 generasjons innvandrere faktisk er norske statsborgere, og ikke kan puttes inn i en statistikk som omtaler dem som innvandrere. "................................." Sjefen på SSB er kjent for å sitere Mao. Bør man skille jobb - politikk - privatliv når man sitter som offentlig ansatt? Kan man "ha på seg tre hatter" og bytte når man vil, uten at noen får lov å si noe? Mao drepte mellom 30 og 40 mill mennesker kun for å fremme en ide. Ideen viste seg å være svært dårlig. Folk døde av den. Er det bedre å sitere Mao enn å ha på seg hijab i fritida og/eller på jobben? Hvis den ene siterer Mao og den andre har på seg hijab, hva er forskjellen? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Sjefen på SSB er kjent for å sitere Mao. Bør man skille jobb - politikk - privatliv når man sitter som offentlig ansatt? Kan man "ha på seg tre hatter" og bytte når man vil, uten at noen får lov å si noe? Mao drepte mellom 30 og 40 mill mennesker kun for å fremme en ide. Ideen viste seg å være svært dårlig. Folk døde av den. Er det bedre å sitere Mao enn å ha på seg hijab i fritida og/eller på jobben? Hvis den ene siterer Mao og den andre har på seg hijab, hva er forskjellen? Hvor er svaret ditt? Jeg driter i Mao - han er dau for lenge siden. "................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvor er svaret ditt? Jeg driter i Mao - han er dau for lenge siden. "................................." Jeg driter i hele gjengen, hadde det ikke vært for alle som forsøker å videreføre disse ideene. Både Hitler, Mao og Stalin taler fra graven og leder nålevende mennesker. Antagelig er Bin Laden også død, men trur du ikke faen mannen klarer å utløse bomber? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg driter i hele gjengen, hadde det ikke vært for alle som forsøker å videreføre disse ideene. Både Hitler, Mao og Stalin taler fra graven og leder nålevende mennesker. Antagelig er Bin Laden også død, men trur du ikke faen mannen klarer å utløse bomber? Men uansett hvor mange ganger jeg spør, så kan du ikke vise til noen statistikker som viser at ssb lyver, tar feil etc. Ikke har du noen forklaring på hvordan vi skal kunne omtale norske statsborgere som utlendinger heller. "....................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Men uansett hvor mange ganger jeg spør, så kan du ikke vise til noen statistikker som viser at ssb lyver, tar feil etc. Ikke har du noen forklaring på hvordan vi skal kunne omtale norske statsborgere som utlendinger heller. "....................................." SSB nekter ikke for at det er tilfelle. Trenger ikke bevise noe ingen nekter for. Alt bør omtales som det det er, intet mindre, intet mer. Spade som spade, greip som greip. Men kanskje vi heller kan lure på hvorfor det ikke finnes kriminalstatistikk for Oslo? Det ville blitt for sterk kost for mange, så det må vi skånes for, det kan også "misbrukes". Ingen tør utarbeide den, de er redde for jobbene sine, eller de er for opptatt av Mao-sitater? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.