Mr Kahn Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Mannen med "rett til å gråte", fortrinnsvis over amerikanske "klassikere" av ymse kulturell verdi iflg. hans trosfeller, er uønsket i USA: http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/06/21/371740.html Kanksje han burde tatt signalet da vår egen eks-verdensminister ble "behandlet som en hvem-som-helst" sist hun var over there. Merkelig gitt, hvordan historien kommer tilbake og treffer disse politiske svermerne i bakhue. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Én ting har han ihvertfall rett i: bruken av "PK" for å latterliggjøre argumenter er i seg selv latterlig. Mange her inne forsøker å bruke det som argument for hvorfor andre tar feil. "...................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Én ting har han ihvertfall rett i: bruken av "PK" for å latterliggjøre argumenter er i seg selv latterlig. Mange her inne forsøker å bruke det som argument for hvorfor andre tar feil. "...................................." Jah, Teigene har jo "grunnleggende fornuftige holdningene", så hvem kan med rette kritisere en slik helgen? *rister på hue* 0 Siter
nomen_necio Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 "Vi fikk overlevert et materiale som inneholdt lister over folk som jobbet for de hemmelige tjenestene etter krigen. " Mange som jobbet i de tjenestene, holdt den egentlige arbeidsgiveren hemmelig også av hensyn til egen sikkerhet. Det finnes eksempler på mennesker som ble utsatt for utpressing, overgrep og drap etter det ble kjent. Spesielt i lignende historier i USA. Så kommer den Teigene-fyren og er med på å offentliggjøre navnene og utsetter folk for fare. Og han er heller ikke sauere enn at han moraliserer overfor folk som følger egen samvittighet lenger ned i artikkelen. UFFFFF ! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jah, Teigene har jo "grunnleggende fornuftige holdningene", så hvem kan med rette kritisere en slik helgen? *rister på hue* Men kahn - selv du har vel evnen til å kunne se at selv om en person har forkastelige holdninger og verdier, så betyr det ikke at vedkommende ikke kan ha rett om enkeltting? Du oppfattet vel ikke svaret mitt som noen slags støtte til denne fyren? P.S: *rister på hodet* "..................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Men kahn - selv du har vel evnen til å kunne se at selv om en person har forkastelige holdninger og verdier, så betyr det ikke at vedkommende ikke kan ha rett om enkeltting? Du oppfattet vel ikke svaret mitt som noen slags støtte til denne fyren? P.S: *rister på hodet* "..................................." Veit ikke helt åssen jeg skal oppfatte deg, jeg, men samma det. Hva du mener denne mediakommisæren skal ha rett i, det aner jeg ikke, men det er jo et ordtak som sier at blinde høner også finner korn. Problemet er at de kornene som Teigene og hans parteigenosser fant, skulle de bare latt ligge. Som nomen_necio påpeker, de satte ganske mange mennesker i fare. Når sånne quislinger atpåtil begynner å moralisere overfor den frie verden, da "butter det" litt for meg. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 "Vi fikk overlevert et materiale som inneholdt lister over folk som jobbet for de hemmelige tjenestene etter krigen. " Mange som jobbet i de tjenestene, holdt den egentlige arbeidsgiveren hemmelig også av hensyn til egen sikkerhet. Det finnes eksempler på mennesker som ble utsatt for utpressing, overgrep og drap etter det ble kjent. Spesielt i lignende historier i USA. Så kommer den Teigene-fyren og er med på å offentliggjøre navnene og utsetter folk for fare. Og han er heller ikke sauere enn at han moraliserer overfor folk som følger egen samvittighet lenger ned i artikkelen. UFFFFF ! Jeg er helt enig, fyren burde egentlig sittet inne - på isolat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.