Gå til innhold

Vask av sandaler

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har et par sandaler jeg pleier å gå barbent i, men nå har de begynt å stinke noe helt utrolig så nå må jeg gjøre noe med de. Jeg vil ikke putte dem i vaskemaskinen for de er litt tunge og bælete, men noe må gjøres. Hva gjør dere? Putter dem i et kar fullt med vann og grønnsåpe? Salmiakk? Klor? :) Har ikke lyst til å putte dem i fryseren heller, vil vaske de.

Alle tips mottas med takk.

tigertrollet
Skrevet

I frysern?! Hehehe:D

Jeg ville ha puttet dem i et kar med vann tilsatt Biotex og så skrubbe de når de har stått litt (hvis de ikke tåler vaskemaskin).

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vasker mine i vann med grønnsåpe el.l i, skyller godt etterpå.

Setter de ofte ut til tørk etterpå.

Men husk at de ofte tar laang tid og tørke inni, kommer litt an på hvilke sandaler de er.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

hvis lukta er fotsvette kan det være en ide å legge dem i fryseren for å drepe bakteriene. legg dem i hver sin brødpose som du knyter igjen og la dem ligge over natta.

du kan også forsøke å vaske dem med f.eks antibakteriell zalo? men det kommer jo an på materialet de er laget av da...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

hvis lukta er fotsvette kan det være en ide å legge dem i fryseren for å drepe bakteriene. legg dem i hver sin brødpose som du knyter igjen og la dem ligge over natta.

du kan også forsøke å vaske dem med f.eks antibakteriell zalo? men det kommer jo an på materialet de er laget av da...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gjest kroppogsjel
Skrevet

SÅ bra var vel ikke rådet at det fortjente å bli gjengitt SÅ mange ganger....., hva i all verden skjedde der???

Gjest trultemor25
Skrevet

Vil ikke ha dem i fryseren, vil vaske de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...