Gjest Den eklingen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Håper terroristen fraktes ut av landet snarest mulig, og at ingen lar seg lure av hans fantasifulle konspirasjonsteorier. 0 Siter
Gjest den siste mo i kaner Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Tull, Krekar skal være i Norge. 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, det der med en rettsstat og at folk er uskyldige til det motsatte er bevist, er noe dritt. Egentlig vil du vel at vi skal kopiere Talibans "rettsstat" - da kunne vi bare hengt ham her og nå. Krekar har noen horrible meninger, men det gjør ham ikke til terrorist. Han er blitt frikjent flere ganger i retten, og er faktisk ikke (meg bekjent) dømt for noe som helst. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Kokokoko Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, det der med en rettsstat og at folk er uskyldige til det motsatte er bevist, er noe dritt. Egentlig vil du vel at vi skal kopiere Talibans "rettsstat" - da kunne vi bare hengt ham her og nå. Krekar har noen horrible meninger, men det gjør ham ikke til terrorist. Han er blitt frikjent flere ganger i retten, og er faktisk ikke (meg bekjent) dømt for noe som helst. Med vennlig hilsen Ja du var her ja(så jo det på et svar nedenunder). Ingen overraskelse at du forsvarer Krekar. 0 Siter
Gjest morsom Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Tull, Krekar skal være i Norge. Hehe.. 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja du var her ja(så jo det på et svar nedenunder). Ingen overraskelse at du forsvarer Krekar. *rister på hodet* Dette handler om å forsvare rettsstaten Norge, i stedet for å la det bli Frp/Taliban-tilstander, hvor skyldsspørsmålet avgjøres av hvor kort/langt skjegg man har. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Krekar er morsom og kul på den måten Carl I. Hagen er det. Hva de står for har aldri interessert meg, men jeg digger å se dem på tv. Håper han får bli. Vi kan i hvert fall ikke kaste ham ut før han har vært gjest i 'Nytt på nytt'. 0 Siter
Gjest Negroboy Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 *rister på hodet* Dette handler om å forsvare rettsstaten Norge, i stedet for å la det bli Frp/Taliban-tilstander, hvor skyldsspørsmålet avgjøres av hvor kort/langt skjegg man har. Jeg synes det skal avgjøres av hvor lang/kort tiss man har. Den som har den lengste tissen får selvfølgelig bli i landet! 0 Siter
Gjest til Tyskland om kort tid Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105481 0 Siter
Gjest til Tyskland om kort tid Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105481 0 Siter
Gjest et krek... Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 håper de sender med broren ut også. -og kone og barn 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jegt tror Krekar blir. Klarer ikke å se for meg hvordan de skal klare å vise han ut. Feil svar? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 La amerikanerne hente han. En gang terrrorist, alltid terrorist. De bør aldri få fred eller få gå løse rundt. Han har trådd over en absolutt grense når han har vist en gang tydelig at han ikke syns mennskeliv er noe verd, og tar inititiv til drap på uskyldige. Det er ikke bare å komme og si unnskyld eller at han har omvendt seg til et bedre liv. De skal ikke få lure noen så de får fred til å gjøre nye ugjerninger. Koranen har regler om at det er lov å lyve til vantro for å beskytte guden, sin kvinne eller for å beskytte en muslim mot de vantro. Det heter "Taqyia" på arabisk, er ikke sikker på hvordan det skrives norsk. Syns jeg ser en norsk prest med slik fortid. Tiden leger ikke alle sår. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Dette svinet, som hører best hjemme på Guantenamo-basen, kommer garantert til å bli boende i pottittlandet vårt til sjegget hans slutter å gro.. 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 La amerikanerne hente han. En gang terrrorist, alltid terrorist. De bør aldri få fred eller få gå løse rundt. Han har trådd over en absolutt grense når han har vist en gang tydelig at han ikke syns mennskeliv er noe verd, og tar inititiv til drap på uskyldige. Det er ikke bare å komme og si unnskyld eller at han har omvendt seg til et bedre liv. De skal ikke få lure noen så de får fred til å gjøre nye ugjerninger. Koranen har regler om at det er lov å lyve til vantro for å beskytte guden, sin kvinne eller for å beskytte en muslim mot de vantro. Det heter "Taqyia" på arabisk, er ikke sikker på hvordan det skrives norsk. Syns jeg ser en norsk prest med slik fortid. Tiden leger ikke alle sår. Du bedriver Taqyia igjen, og det vet du godt. Når ble Krekar dømt for terrorisme, da? USA ble dømt dømt for terrorisme mot Nicaragua i 1985. "En gang terrrorist, alltid terrorist." Eller 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Dette svinet, som hører best hjemme på Guantenamo-basen, kommer garantert til å bli boende i pottittlandet vårt til sjegget hans slutter å gro.. Sammen med deg, altså. Dere ligner hverandre på en prikk. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Du bedriver Taqyia igjen, og det vet du godt. Når ble Krekar dømt for terrorisme, da? USA ble dømt dømt for terrorisme mot Nicaragua i 1985. "En gang terrrorist, alltid terrorist." Eller La amerikanerne hente han. Finito. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Sammen med deg, altså. Dere ligner hverandre på en prikk. Lang i fra. Du derimot skal i følge rykene ha sjegg. At du er ham prikk lik i politisk fanatsime er noe du demonstrerer hele tiden. 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 La amerikanerne hente han. Finito. Du skriver som en landsforæder. Vi er en selvstendig nasjon, med vårt eget rettssystem. Hvorfor skulle vi overlate Krekar til USA? Han er allerede frikjent flere ganger i NL. 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Lang i fra. Du derimot skal i følge rykene ha sjegg. At du er ham prikk lik i politisk fanatsime er noe du demonstrerer hele tiden. Neida - det er åpenbart (fra din Guantanamo-kommentar) at du og Krekar deler syn på rettsstat og Menneskerettigheter. Dere to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.