Gjest arbeidsmaur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Har fått feriepenger, men på lønnslippen har de trukket fra noe de kaller "negativ lønn". Hva betyr det? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Kanskje du har gjort no fanteri på jobben som skal erstattes. Det er negativ lønn;) Mine barn vet hva negativ lønn er:) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Differansen mellom verdi av lønn i ferien og feriepengene? 0 Siter
Gjest arbeidsmaur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Kanskje du har gjort no fanteri på jobben som skal erstattes. Det er negativ lønn;) Mine barn vet hva negativ lønn er:) Ikkeno fanteri på meg 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 At lønna di går i minus. Du får juni-lønn. Betaling for kanskje 21 arbeidsdager. Så blir du trukket for 5 uker ferie, altså 25 dager. Da er lønnen negativ. Men så får du feriepenger, men får ikke alt, for de trekker fra lønna du har gått i minus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.