Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er ikke grenser for mye manipulering barn blir utsatt for. Her er det siste påfunnet - overfor unger på bare 9 - ni år ! De skal presses til en sexundervisning for å fremme en pressgruppes propaganda. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281127 Uæææh. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, dette er intet mindre enn Satans verk, ingen tvil om det. Skrekk og gru! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, huffa meg. Ungene kan jo få alvorlige traumer av slik viten ;-) 0 Siter
Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, dette er intet mindre enn Satans verk, ingen tvil om det. Skrekk og gru! Nå varer det nok ikke lenge før resten av ironien og hetsen fra homseklubbenes hjemmesider blir cut-and-past-et til denne tråden. Jeg greier meg godt uten din religøse fanatisme. Homsepropagandistene tenker kun på egen vellyst og skiter i hensynet til barna. 0 Siter
Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja, huffa meg. Ungene kan jo få alvorlige traumer av slik viten ;-) I følge homseklubbene får de mer alvorlige traumer av tradisjonell undervisning når de blir mer modne. Kanskje du skulle akke deg over det også ? Og du kan jo akke deg over at det store fletallet av foreldre er normale heterofile ! Mye mer skadelig det i følge homseklubbene. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Nå varer det nok ikke lenge før resten av ironien og hetsen fra homseklubbenes hjemmesider blir cut-and-past-et til denne tråden. Jeg greier meg godt uten din religøse fanatisme. Homsepropagandistene tenker kun på egen vellyst og skiter i hensynet til barna. Ungene skal lære at det fins noen som er homo og hva det vil si. Din rabiate reaksjon virker helt malplassert, da blir det vanskelig å ta det alvorlig. Hadde muligens hjulpet om du hadde forklart hva som er så fryktelig ved dette. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg syns dt er bra at barn får vite hva homofili er - nemlig at mennesker av samme kjønne kan bli forelsket i hverandre og ønsker å leve sammen. Noe seksuelt er det da overhode ikke over en slik lærdom? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Synes det er flott at barn tidlig lærer at det finnes noen som er glade i det motsatte kjønne og noen som er glade i det samme kjønn. Synes du at kjærligheten mellom mann og kvinne er mer verdt enn kjærligheten mellom kvinne og kvinne eller mann og mann? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Håper for guds skyld at du ikke er pappa til tre, og hvis du mot formodning skulle ha unger, så håper jeg du klarer å holde den slags dritt utenfor deres ører. 0 Siter
Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Synes det er flott at barn tidlig lærer at det finnes noen som er glade i det motsatte kjønne og noen som er glade i det samme kjønn. Synes du at kjærligheten mellom mann og kvinne er mer verdt enn kjærligheten mellom kvinne og kvinne eller mann og mann? Viktigste forskjell er at barna er så små. Aldeles unødvendig at skolen skal være propagandaverktøy for en pressgruppe. Det er manipulering og overgrep mot barn. De får bli litt større så de greier å ta stilling bedre på egen hånd. Dessuten er homofile vanligvis uten egne barn, mens heterofile ofte har egne barn. Så vil denne pressgruppen sette føringer for oppdragelsen av andres folks barn. Aldeles uhørt etter min mening. De få passe sine egne saker. 0 Siter
Gjest pappa på tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ungene skal lære at det fins noen som er homo og hva det vil si. Din rabiate reaksjon virker helt malplassert, da blir det vanskelig å ta det alvorlig. Hadde muligens hjulpet om du hadde forklart hva som er så fryktelig ved dette. Jeg kan desverre ikke ta ditt rabiate innlegg alvorlig. 0 Siter
Gjest Theofilius Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg er glad jeg vokste opp i en mer uskyldig tid. Nå presses seksualiteten på barna så tidlig som mulig. La barna få beholde barndommen, de blir tidsnok voksne. 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg kan desverre ikke ta ditt rabiate innlegg alvorlig. Vi kan dessverre ikke ta deg alvorlig. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 I følge homseklubbene får de mer alvorlige traumer av tradisjonell undervisning når de blir mer modne. Kanskje du skulle akke deg over det også ? Og du kan jo akke deg over at det store fletallet av foreldre er normale heterofile ! Mye mer skadelig det i følge homseklubbene. Ja og tenk på de heterofile hønene og kuene på gårdene i gamle dager. Det må ha vært aldeles grusomt å vokse opp med. 0 Siter
Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Håper for guds skyld at du ikke er pappa til tre, og hvis du mot formodning skulle ha unger, så håper jeg du klarer å holde den slags dritt utenfor deres ører. Dritten som du kaller det (skam deg !), går ut på at homofile har en langt verre livssituasjon enn heterofile. Selvmordsraten blant homofile er flere ganger høyere enn blant heterofile. Der er også en sterk overhyppighet av mentale plager hos homofile i forhold til heterofile. Det er dokumentert i en undersøkelse gjort av forskningsorganisasjonen NOVA (statlig) for ikke så lenge siden. Som pappa ønsker jeg ikke at mine barn skal bli ofre for følgene av en så farlig livsstil. Må ikke vise homofile mer forakt og oppmuntre dem til å fortsette på en så farlig retning. Derfor er det regelrett tankeløst og uansvarlig av deg å argumentere som du gjør. 0 Siter
Gjest tror nå jeg Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ungene skal lære at det fins noen som er homo og hva det vil si. Din rabiate reaksjon virker helt malplassert, da blir det vanskelig å ta det alvorlig. Hadde muligens hjulpet om du hadde forklart hva som er så fryktelig ved dette. Det er kanskje hun som er ute etter å provosere igjen? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Viktigste forskjell er at barna er så små. Aldeles unødvendig at skolen skal være propagandaverktøy for en pressgruppe. Det er manipulering og overgrep mot barn. De får bli litt større så de greier å ta stilling bedre på egen hånd. Dessuten er homofile vanligvis uten egne barn, mens heterofile ofte har egne barn. Så vil denne pressgruppen sette føringer for oppdragelsen av andres folks barn. Aldeles uhørt etter min mening. De få passe sine egne saker. Når jeg leser innleggene dine ser jeg relevansen av undervisningen. Bra at skolen inngir motholdninger til wacko-foreldre som deg. 0 Siter
Gjest pappa til tre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg er glad jeg vokste opp i en mer uskyldig tid. Nå presses seksualiteten på barna så tidlig som mulig. La barna få beholde barndommen, de blir tidsnok voksne. Å, endelig et fornuftig svar ! Takk ! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er kanskje hun som er ute etter å provosere igjen? Kanskje. Det er i så fall synd, morsomt med en ekte gærning i ny og ne. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg kan desverre ikke ta ditt rabiate innlegg alvorlig. Fint at du også oppgir din mentale alder i nicket nå, "pappa på tre", det forklarer en del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.