Gå til innhold

Rått mot barn

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg mener at barn skal få vite det som de har forutsetninger for å ha et forhold til.

F eks så vil foreldre vite naturlig når barnet kan forstå hvor barn kommer fra. Noen barn godtar at barn kommer fra mors mage, og sier "åja!" og hopper tilfreds videre. Vi bør frita dem for mer kompliserte utredninger. Senere får de vite at barn kommer dit når mor og far vil at barnet skal begynne å vokse, og at far putter et et frø inn... osv. Det gamle problemet kan som regel løses elegant. (med visse bizarre unntak :-))

På samme måte kan vi f eks etter hvert fortelle at kvinner kan bo sammen med og elske en annen kvinne. Løsningen ligger i hviken kultur vi voksne lærer bort, og dermed hvilke fordommer vi lærer bort.

Vi kan lære barn å være redd edderkopper, og vi kan lære dem å se dem som uskadelige naturens skapninger som de er, uten videre sammenligninger.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• Sør

11

• ....AV

5

• Jeg er en annen

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Undervisning i seksulitet må komme på et tidspunkt i livet nå barna er modne nok til å ta i mot. Det er nok sex-fiksering i skolen, om man ikke skal gjøre det enda verre.

Naturlig sosialiseringsprosess for barn trenger ikke sexfiksering. Naturlig seksualitet er noe som må modnes fram i takt med menneskers egen utvikling i den sammenheng det hører hjemme, ikke overstyres av sexfanatikere ved Akersgata. Barna finner fort nok ut av hva homofili er. De trenger ikke noe kulturpoliti som dikterer meningen deres om det.

Den fanatiske sex-fikseringen til sør og "jeg er en annen" ville ikke gjort tilværelsen enklere for barna.

Så du tror at HOMOFILI = ANALSEX eller noe sånt? hehe

Vet du ikke at det handler om følelser mellom to personer? - ikke alle homofile menn har analsex engang - trodde du det også? :)

Skrevet

Det du skriver om er mobbing, og da bør det tas i den sammenheng. De samme gjelder ord som "pakkis" og "nigger" osv.

Barna forstår fort hva det dreier seg om. En ting jeg husker fra min tid på den alderen: Var det to av samme kjønn som sloss, var det bare å rope "homo !" så sluttet de ! :)

For å være litt mer alvorlig: Det er en temmelig grov nedvurdering av barna at de ikke skjønner hva homofili er. Og det er aldeles ikke grunnen til at noen vil ha det inn i skolen. Nei, det er kun for å oppnå en kulturpåvirkning. Og da blir det kvalmt - at barna på bare 9 år skal bli virkemiddel for sexfanatiske pressgrupper.

Paranoid tullprat! ;)

Skrevet

Det er vel frykten for formidling til barna om hva homsene gjør når de praktiserer(eh...) som trebarnsfaren var engstelig for kansje?

Ikke vet jeg,men frikete og liberale lærere kan kansje være truende til å dra detaljene litt langt? og da kan det oppleves litt ekkelt?

Håper at niåringer slipper slike detaljer.

Ellers er det bare fint at de får vite om hvem som kan bli glad i hverandre, uavhengig av legning :)

Du sier: "Ikke vet jeg,men frikete og liberale lærere kan kansje være truende til å dra detaljene litt langt"

Er det noen spesielt andre detaljer i homofil sex som ikke er i heterofilt? -

Gjest pappa til tre
Skrevet

Forklar hva som er ille. Jeg har lest hele tråden og skjønner ikke hva du mener.

Mine barn er 5 og 7 og vet at noen er homofile, og at det betyr at man blir kjæreste med en av samme kjønn. Dette har de visst en god stund allerede.

"Mine barn er 5 og 7 og vet at noen er homofile, og at det betyr at man blir kjæreste med en av samme kjønn. Dette har de visst en god stund allerede. "

Nettopp. Og det tror ikke de homofile er tilfelle. De sier at lærerne må fortelle det ! Altså kun vikarierende påstander.

For det de egentlig vil er noe annet: Presse sin kulturpropaganda på 9 år gamle barn. Det er ikke riktig å gjøre overfor barn.

Da er det opplagt at de vil endre barnas oppfatning av homofili. Deres mål er å forherlige homofili. Feilen er at det lettere fører flere mennesker inn i en livsstil de senere angrer på. Har lest en utsagn fra en del homofile som angret sårt på de tidligste valgene sine. Det mente det kunne blitt annerledes.

Som jeg nevnte lenger ned i tråden, homofil livsstil har også vonde sider. Det nytter ikke å legge skylden på omgivelsene for det alene. Alle må ta ansvar for egne valg.

De har vanvittig høy selvmordsrate og mye oftere alvorlige mentale problemer.

Homofil livsstil er ikke naturlig selv om mange lever på den måten. F.eks. begår homofile menn stor risiko ved hver eneste akt, selv om de bruker kondom. Endetarmsveggen er svært tynn og mye tynnere enn vagina. Derfor er den sårbar - lett å få rifter og å få gjennomtrengning av mikroorganismer. Slik sett kan blodet mye lettere ta opp smitte og skadelige stoffer.

Etter min mening er det råskap mot barna å bruke skolen til forherligelse av helsefarlig livsstil.

Skrevet

"Mine barn er 5 og 7 og vet at noen er homofile, og at det betyr at man blir kjæreste med en av samme kjønn. Dette har de visst en god stund allerede. "

Nettopp. Og det tror ikke de homofile er tilfelle. De sier at lærerne må fortelle det ! Altså kun vikarierende påstander.

For det de egentlig vil er noe annet: Presse sin kulturpropaganda på 9 år gamle barn. Det er ikke riktig å gjøre overfor barn.

Da er det opplagt at de vil endre barnas oppfatning av homofili. Deres mål er å forherlige homofili. Feilen er at det lettere fører flere mennesker inn i en livsstil de senere angrer på. Har lest en utsagn fra en del homofile som angret sårt på de tidligste valgene sine. Det mente det kunne blitt annerledes.

Som jeg nevnte lenger ned i tråden, homofil livsstil har også vonde sider. Det nytter ikke å legge skylden på omgivelsene for det alene. Alle må ta ansvar for egne valg.

Homofil livsstil er ikke naturlig selv om mange lever på den måten. F.eks. begår homofile menn stor risiko ved hver eneste akt, selv om de bruker kondom. Endetarmsveggen er svært tynn og mye tynnere enn vagina. Derfor er den sårbar - lett å få rifter og å få gjennomtrengning av mikroorganismer. Slik sett kan blodet mye lettere ta opp smitte og skadelige stoffer.

Etter min mening er det råskap mot barna å bruke skolen til forherligelse av helsefarlig livsstil.

man VELGER vel for fanken ikke å bli homo!=!?!?!?! som om det er en kultur sier du?!?!? - er det ungdom som virkleig sliter så er det nettopp de som føler seg unormale, og da er det jo fint om man kan ufarligjøre det.

Gjest pappa til tre
Skrevet

"Dritten som du kaller det (skam deg !), går ut på at homofile har en langt verre livssituasjon enn heterofile."

Nei, nei. Dritten er dine utolerante holdninger.

"Selvmordsraten blant homofile er flere ganger høyere enn blant heterofile. Der er også en sterk overhyppighet av mentale plager hos homofile i forhold til heterofile."

Er det rart når det finnes så mange tullinger som deg rundt om kring som gjør livene deres til et helvete å leve?

"Som pappa ønsker jeg ikke at mine barn skal bli ofre for følgene av en så farlig livsstil."

Hvordan blir de ofre for en "farlig livsstil" ved å lære om det?

"Må ikke vise homofile mer forakt og oppmuntre dem til å fortsette på en så farlig retning. Derfor er det regelrett tankeløst og uansvarlig av deg å argumentere som du gjør."

Atte, hæ?

"Hvordan blir de ofre for en "farlig livsstil" ved å lære om det?"

Fordi skolen får en forherligelse og ufarliggjøring av homofil livsstil. Så lokkes barna ut i homofile eksperimenter når de kommer i pubertet eller senere. Det er soleklar plan når homo-klubbene får pervotert skolen.

For PK-folk må for all del ikke høre på leger som snakker om betydelig helserisiko. For ikke lenge siden var det var stor ståhei da homofile menn ble nektet å gi blod på grunn av forhøyet risiko for å føre smitte videre i blod. Det passet ikke inn i fanatismen deres å bli diskrimminert ! De ville heller sette menneskeliv i fare ved å gi blod og dermed bli regnet for likeverdige !

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at læreplanen sier at lærerne skal forherlige det å være homofil.

Hvis man er homofil, føler man seg annerledes, og det må da være bra å høre at det er greit å føle som man gjør. Jeg antar at den vanlige seksualundervisningen (når den er aner ikke jeg) snakker om farene forbundet til både heterofil og homofil sex. Jeg har vondt for å tro at homofile debuterer seksuelt tidligere enn heterofile.

Gjest pappa:til tre
Skrevet

Så du tror at HOMOFILI = ANALSEX eller noe sånt? hehe

Vet du ikke at det handler om følelser mellom to personer? - ikke alle homofile menn har analsex engang - trodde du det også? :)

"Så du tror at HOMOFILI = ANALSEX eller noe sånt? hehe"

Du er jammen rimelig forutinntatt. Jeg har ikke skrevet at det er eneste måten. Les heller innleggene en gang til, du.

"Vet du ikke at det handler om følelser mellom to personer? - "

Hvor dum tror du egentlig motdebattantene dine er ? Hva er vitsen med parnerskap mellom homofile om de ikke har sex ? For nytelsesyke sexfanatikere det naturligvis større fordel å knulle villt vekk uten å tenke på konsekvensene.

Skrevet

Du er jammen rimelig forutinntatt. Jeg har ikke skrevet at det er eneste måten. Les heller innleggene en gang til, du.

Hvor dum tror du egentlig motdebattantene dine er ? Hva er vitsen med parnerskap mellom homofile om de ikke har sex ? For nytelsesyke sexfanatikere det naturligvis større fordel å knulle villt vekk uten å tenke på konsekvensene.

DU skriver. "Hva er vitsen med parnerskap mellom homofile om de ikke har sex ?"

Jeg sier: Hva er vitsen med parnerskap mellom heterofile om de ikke har sex ?

Det er jo helt, helt likt - 9-åringer lærer ikke om oralsex eller analses eller misjonærstillinger eller 69'ern blant de heterofile heller.

Hvorfr tror du at en lærer - - som kanskje er heterofil skal vite noe om sex'en til et hoofilt par -eller ønske å fortelle om det`?

De snakker ikke om heterofil sex heller.

Skrevet

Hva er de fryktelige konsekvensene av at et homofilt par knuller helt hemningsløst? - det blir ikke barn av det engang! :)

Gjest togli
Skrevet

"Dritten som du kaller det (skam deg !), går ut på at homofile har en langt verre livssituasjon enn heterofile."

Nei, nei. Dritten er dine utolerante holdninger.

"Selvmordsraten blant homofile er flere ganger høyere enn blant heterofile. Der er også en sterk overhyppighet av mentale plager hos homofile i forhold til heterofile."

Er det rart når det finnes så mange tullinger som deg rundt om kring som gjør livene deres til et helvete å leve?

"Som pappa ønsker jeg ikke at mine barn skal bli ofre for følgene av en så farlig livsstil."

Hvordan blir de ofre for en "farlig livsstil" ved å lære om det?

"Må ikke vise homofile mer forakt og oppmuntre dem til å fortsette på en så farlig retning. Derfor er det regelrett tankeløst og uansvarlig av deg å argumentere som du gjør."

Atte, hæ?

*Klapper*

Der sa du akkurat det jeg ville si :-)

Gjest pappa til tre
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at læreplanen sier at lærerne skal forherlige det å være homofil.

Hvis man er homofil, føler man seg annerledes, og det må da være bra å høre at det er greit å føle som man gjør. Jeg antar at den vanlige seksualundervisningen (når den er aner ikke jeg) snakker om farene forbundet til både heterofil og homofil sex. Jeg har vondt for å tro at homofile debuterer seksuelt tidligere enn heterofile.

"Jeg tviler sterkt på at læreplanen sier at lærerne skal forherlige det å være homofil. "

Ååååhhh !! Selvfølgelig sier den ikke det ! Poenget er at hylekoret fra PK og homoklubbene ikke stilner før de får implementert fanatismen i skolen på sammen måten som Irans ayatollaher gjorde det !

"Hvis man er homofil, føler man seg annerledes, og det må da være bra å høre at det er greit å føle som man gjør. "

I offentlige diskusjoner har alltid folk fra homoklubbene påstått at man "måtte komme ut av skapet og leve etter egne følelser" som de sa. Ingen, heller ikke de mest kritiske til homofili, kritiserer homofile følelser. Og det blir gitt tydelig nok uttrykk for i skolen allerede nå. Derfor et det der bare et vikarierende argument for det homoklubbene vil.

"Jeg antar at den vanlige seksualundervisningen (når den er aner ikke jeg) snakker om farene forbundet til både heterofil og homofil sex. "

Å snakke om farer ved homosex i skolen kan du klø deg på blir minst like bråk ved som da blodbankene nektet å ta imot blod fra homofile menn. Så blir farene ved homosex nedtonet så sterkt at få fatter poenget.

"Jeg har vondt for å tro at homofile debuterer seksuelt tidligere enn heterofile. "

Det finnes vel ingen undersøkelser på ?

Gjest Solur
Skrevet

Du sier: "Ikke vet jeg,men frikete og liberale lærere kan kansje være truende til å dra detaljene litt langt"

Er det noen spesielt andre detaljer i homofil sex som ikke er i heterofilt? -

Hmmm....la meg slippe å svare,jeg ønsker egentlig ikke å kritisere homoer, hvorfor skulle jeg det?

Denne diskusjonen handler mer om at barn ikke skal få prakket på seg noe de ikke ønsker/ noe de ikke er modne for.

Gjest togli
Skrevet

I følge homseklubbene får de mer alvorlige traumer av tradisjonell undervisning når de blir mer modne. Kanskje du skulle akke deg over det også ? Og du kan jo akke deg over at det store fletallet av foreldre er normale heterofile ! Mye mer skadelig det i følge homseklubbene.

Beklager.. Jeg er målløs.. Trodde nesten ikke det fantes yngre(?) folk med dine holdninger lengre..

Både min åtteåring og femåring har da visst lenge hva homofili er, eller dvs. de har visst at to menn eller to damer kan være kjærester. Hvorfor skulle det være skadelig å få vite dette? De har foreløpig ikke spurt noe ang seksuallivet til homofile, så den biten tar vi ikke opp før de spør. Jeg tviler vel også på at læreplanen oppfordrer til å gi niåringer detaljer om homofiles seksualliv, på samme måten som man ikke gir inngående forklaringer på heterofiles seksualliv!

Skrevet

Hmmm....la meg slippe å svare,jeg ønsker egentlig ikke å kritisere homoer, hvorfor skulle jeg det?

Denne diskusjonen handler mer om at barn ikke skal få prakket på seg noe de ikke ønsker/ noe de ikke er modne for.

De er såvisst modne nok til å vite hva homofili betyr i og med at HOMO er et vanlig og brukt skjellsord på småskolen, sammen med HORE. Det er lurt å avmystifisere slike ord så det ikke rammer mer enn det var ment i ren uforvarenhet.

Skrevet

Beklager.. Jeg er målløs.. Trodde nesten ikke det fantes yngre(?) folk med dine holdninger lengre..

Både min åtteåring og femåring har da visst lenge hva homofili er, eller dvs. de har visst at to menn eller to damer kan være kjærester. Hvorfor skulle det være skadelig å få vite dette? De har foreløpig ikke spurt noe ang seksuallivet til homofile, så den biten tar vi ikke opp før de spør. Jeg tviler vel også på at læreplanen oppfordrer til å gi niåringer detaljer om homofiles seksualliv, på samme måten som man ikke gir inngående forklaringer på heterofiles seksualliv!

Nei? du forklarer ikke inngående barna dine om forskjellen på 69'ern og misjonæren du heller? *lol*

Gjest pappa til tre
Skrevet

man VELGER vel for fanken ikke å bli homo!=!?!?!?! som om det er en kultur sier du?!?!? - er det ungdom som virkleig sliter så er det nettopp de som føler seg unormale, og da er det jo fint om man kan ufarligjøre det.

Forutinntatt igjen ? Ikke alle velger. Noen har tydelig homofile følelser og ville handlet etter dem uansett hva skolen lærer.

I følge psykologien vil enhver handling forsterke den delen av personligheten den samsvarer med.

Noen mennesker har utydelig seksuell identietet. Om disse gjennom seksuelle eksperimenter prøver seg på homosex, blir den delen av personligheten forsterket. Så glir de enda sterkere inn i homofili.

Da hjelper det lite om de angret på disse eksperimentene en del år senere. Men noen få lykkes riktignok gjennom egne valg å endre livsstil bort fra homofili. Ei dame som fortalte om dette på TV for en tid tilbake, ble kraftig kritisert av folk fra en homoklubb.

Det er også helt feil at homofili nødvendigvis er arvelig. Det finnes nemlig ingen sikre vitenskaplig

funn som kan bekrefte den påstanden. Miljøpåvirkning til homofili skal derfor ikke undervurderes.

Gjest togli
Skrevet

Nei? du forklarer ikke inngående barna dine om forskjellen på 69'ern og misjonæren du heller? *lol*

Nei, det får da være måte på frisinnethet ;-)

Skrevet

Forutinntatt igjen ? Ikke alle velger. Noen har tydelig homofile følelser og ville handlet etter dem uansett hva skolen lærer.

I følge psykologien vil enhver handling forsterke den delen av personligheten den samsvarer med.

Noen mennesker har utydelig seksuell identietet. Om disse gjennom seksuelle eksperimenter prøver seg på homosex, blir den delen av personligheten forsterket. Så glir de enda sterkere inn i homofili.

Da hjelper det lite om de angret på disse eksperimentene en del år senere. Men noen få lykkes riktignok gjennom egne valg å endre livsstil bort fra homofili. Ei dame som fortalte om dette på TV for en tid tilbake, ble kraftig kritisert av folk fra en homoklubb.

Det er også helt feil at homofili nødvendigvis er arvelig. Det finnes nemlig ingen sikre vitenskaplig

funn som kan bekrefte den påstanden. Miljøpåvirkning til homofili skal derfor ikke undervurderes.

Du skriver: "Miljøpåvirkning til homofili"

Hva med "Miljøpåvirkning til heterofili"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...