Gå til innhold

Rått mot barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ugh.

Homofili er ikke arvelig.

Ingen sykdom og ikke problem annet enn vi fordomsfulle skaper for dem og deres egen skyldfølelse som følge av fordommene.

Trist at så mange dør av noe som ikke er noe problem.

Som med innvandrere, med andre ord.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• Sør

11

• ....AV

5

• Jeg er en annen

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Er du døvelærer da eller?

For du er vel døv?

Ja, døvelærer i grunnskolen og tegnspråkinstruktør via Universitetet. Døvelærere har allmennlærerutdanning. Den eneste forskjellen er at vi underviser på et annet språk enn norsk.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Hvordan blir de ofre for en "farlig livsstil" ved å lære om det?"

Fordi skolen får en forherligelse og ufarliggjøring av homofil livsstil. Så lokkes barna ut i homofile eksperimenter når de kommer i pubertet eller senere. Det er soleklar plan når homo-klubbene får pervotert skolen.

For PK-folk må for all del ikke høre på leger som snakker om betydelig helserisiko. For ikke lenge siden var det var stor ståhei da homofile menn ble nektet å gi blod på grunn av forhøyet risiko for å føre smitte videre i blod. Det passet ikke inn i fanatismen deres å bli diskrimminert ! De ville heller sette menneskeliv i fare ved å gi blod og dermed bli regnet for likeverdige !

"Fordi skolen får en forherligelse og ufarliggjøring av homofil livsstil. Så lokkes barna ut i homofile eksperimenter når de kommer i pubertet eller senere. Det er soleklar plan når homo-klubbene får pervotert skolen."

Herregud, sier jeg bare!

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at ungene får informasjon om at to av samme kjønn kan bli glad i hverandre, men detaljer om hva en homo,hetero eller bi gjør i halmen, det trenger ikke en 9-åring synes jeg.

Enig i det - og det står heller ikke i noen læreplaner! :)

Skrevet

"Homofili kan vel vanskeli nok være arvelig? hehe"

Hva er morsomt med det ? Argumentet kommer fra homofile selv (jeg er uenig).

Påstanden om at homofili var arvelig, var homofiles begrunnelse for at de ikke kunne leve annerledes.

Finnes ikke bevis for påstanden deres.

Hvorfor det var morsomt? - *LOL* - det er jo en gammel vits det - LIke gammel som: "Bestafern min døde en fryktelig død som barn"

Skrevet

Fatter ikke helt hva som er problemet, jeg..?

Unger flest på den alderen vet om hva en homofil er - sønnen min visste det i hvert fall før han ble 9 år, så hva er galt med at de får vite om det på skolen?

Folk forelsker seg, enten det er i det andre kjønn eller i eget kjønn, syns det er greit at barna får vite om det og.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ja, det var det du også mente,ikke sant?

Mange kverulanter her inne som bare vil bråke uansett skjønner du.

Men jeg skjønte godt hva du ville fram til : )

En skikkelig smarting, du da. :-)

Gjest Solur
Skrevet

En skikkelig smarting, du da. :-)

Hehe, ja ikke sant? den gamle kloke kona som forstår alt og alle(jeg forstår deg gutten min...)!Not!

Jeg fant vel ut at fyren var litt eh..ekstrem etter hvert ; )

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hehe, ja ikke sant? den gamle kloke kona som forstår alt og alle(jeg forstår deg gutten min...)!Not!

Jeg fant vel ut at fyren var litt eh..ekstrem etter hvert ; )

Det er det jeg sier: Du er smart. I alle fall smart nok. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...