Gå til innhold

Ta nå livet av faenskapet, da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, veterinærer skal få inntekt (og kunnskap) fra et sted de også.

Gjest Solur
Skrevet

Jeg synes stakkaren var søt:)

Synes du er ekkel som kaller et dyr for faenskapen. Jeg synes det var kvalmt sagt:(

Selvsagt burde den kansje vært avlivet(for å slippe lidelser), men det går an å si det på en annen måte takk!

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Synes du er ekkel som kaller et dyr for faenskapen. Jeg synes det var kvalmt sagt:(

Selvsagt burde den kansje vært avlivet(for å slippe lidelser), men det går an å si det på en annen måte takk!

Det kan det sikkert, men det var nå min reaksjon etter å ha kommet over denne merkelige saken...

Skrevet

Ekte mannfolk viser ikke følelser vettu. :-)

Skrevet

Dyr er like mye verdt som mennesker, om ikke mer, mange raser er nesten utryddet.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

avsky er vel en følelse, og det var det som kom til uttrykk der :)

Gjest Solur
Skrevet

Ikke enig! Ekte mannfolk (for meg) bryr seg om og respekterer dyr, og kunne aldri finne på å skrive noe slikt.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Et paradoks: la det leve og la det lide eller ta livet av det og ta kjefta.

Noen må gjøre det og ta kjefta.

Veterinæren som så en svaleunge som var falt ut av reiret: hun trampet på den etter litt rekognosering. Var det noen som så det?

Ofte seirer følelsene over fornuften.

Skrevet

Ikke enig! Ekte mannfolk (for meg) bryr seg om og respekterer dyr, og kunne aldri finne på å skrive noe slikt.

Det var nå mest ment som en spøk, da. ;-)

Skrevet

avsky er vel en følelse, og det var det som kom til uttrykk der :)

..mener du avsky overfor veterinæren som kunne være så ufin å operere på et vanskapt dyr, eller avsky overfor dyret fordi du synes det ser ekkelt ut?

:-)

Gjest Solur
Skrevet

Det var nå mest ment som en spøk, da. ;-)

Jada, jeg skjønte godt det :)

Men jeg måtte bare si det allikevel, noen hjernedøde der ute kunne jo ta din uttalelse alvorlig.

Liker ikke slike spøker jeg;)

bugge -jenta
Skrevet

Synes ikke det er direkte ekkelt.Trist å se, men slikt som skjer i naturen.

Synes katten bør få slippe operasjoner, og heller bli tatt av dage.

Skrevet

Tenkt hvordan det ser ut når den åpner alle øynene. =)

Gjest Atlass
Skrevet

Litt greit å ha to hoder også. Snakk om å ha øyne i nakken:)

Gjest dyrebeskyttelsen i harnisk
Skrevet

Dyr er like mye verdt som mennesker, om ikke mer, mange raser er nesten utryddet.

Å ta livet av kreket får helt sikkert dyrebeskyttelsen i harnisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...