Gjest Wer bist du? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/06/17/435000.html At noen i det hele tatt kommer på tanken på å la misfosteret leve opp og så OPERERE, på en KATT? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Tja, veterinærer skal få inntekt (og kunnskap) fra et sted de også. 0 Siter
Gjest Solur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg synes stakkaren var søt:) Synes du er ekkel som kaller et dyr for faenskapen. Jeg synes det var kvalmt sagt:( Selvsagt burde den kansje vært avlivet(for å slippe lidelser), men det går an å si det på en annen måte takk! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg synes stakkaren var søt:) Synes du er ekkel som kaller et dyr for faenskapen. Jeg synes det var kvalmt sagt:( Selvsagt burde den kansje vært avlivet(for å slippe lidelser), men det går an å si det på en annen måte takk! Det kan det sikkert, men det var nå min reaksjon etter å ha kommet over denne merkelige saken... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg synes stakkaren var søt:) Synes du er ekkel som kaller et dyr for faenskapen. Jeg synes det var kvalmt sagt:( Selvsagt burde den kansje vært avlivet(for å slippe lidelser), men det går an å si det på en annen måte takk! Ekte mannfolk viser ikke følelser vettu. :-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Dyr er like mye verdt som mennesker, om ikke mer, mange raser er nesten utryddet. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ekte mannfolk viser ikke følelser vettu. :-) avsky er vel en følelse, og det var det som kom til uttrykk der 0 Siter
Gjest Solur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ekte mannfolk viser ikke følelser vettu. :-) Ikke enig! Ekte mannfolk (for meg) bryr seg om og respekterer dyr, og kunne aldri finne på å skrive noe slikt. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Et paradoks: la det leve og la det lide eller ta livet av det og ta kjefta. Noen må gjøre det og ta kjefta. Veterinæren som så en svaleunge som var falt ut av reiret: hun trampet på den etter litt rekognosering. Var det noen som så det? Ofte seirer følelsene over fornuften. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ikke enig! Ekte mannfolk (for meg) bryr seg om og respekterer dyr, og kunne aldri finne på å skrive noe slikt. Det var nå mest ment som en spøk, da. ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 avsky er vel en følelse, og det var det som kom til uttrykk der ..mener du avsky overfor veterinæren som kunne være så ufin å operere på et vanskapt dyr, eller avsky overfor dyret fordi du synes det ser ekkelt ut? :-) 0 Siter
Gjest Solur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det var nå mest ment som en spøk, da. ;-) Jada, jeg skjønte godt det Men jeg måtte bare si det allikevel, noen hjernedøde der ute kunne jo ta din uttalelse alvorlig. Liker ikke slike spøker jeg;) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Synes ikke det er direkte ekkelt.Trist å se, men slikt som skjer i naturen. Synes katten bør få slippe operasjoner, og heller bli tatt av dage. 0 Siter
Gjest 5585 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Tenkt hvordan det ser ut når den åpner alle øynene. =) 0 Siter
Gjest Atlass Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Litt greit å ha to hoder også. Snakk om å ha øyne i nakken:) 0 Siter
Gjest dyrebeskyttelsen i harnisk Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Dyr er like mye verdt som mennesker, om ikke mer, mange raser er nesten utryddet. Å ta livet av kreket får helt sikkert dyrebeskyttelsen i harnisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.