Gjest Midtilivetskrise Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg er godt voksen skilt dame som overveier å kjøpe en etromsleilighet til meg eller evt. barna mine i Grønland/Grunerløkka området. Jeg har en del lån på leiligheten jeg bor i, men vet ikke hvor lenge jeg skal bli i den. Vurderer rett og slett å investere i en liten leilighet i Oslo sentrum mens jeg vurderer livet mitt. Hva vil banken si til det? Jeg har en god lederstilling i offentlig sektor, og tjener bra. Selvom jeg har mye lån, så har jeg en dyr eiendom å gi pant i. Kan også muligens låne pant i søskens eiendom. Er dette helt sprøtt eller??????????? Jeg har voldsom lyst til å dra ut å reise, jobbe i utlandet osv. Da hadde det vært fint med en liten leilighet som et anker. Noen som forstår meg? Noen meninger? 0 Siter
Gjest Solur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Du lever bare en gang, selvfølgelig skal du gjøre det du har lyst og muligheten til. Du er heldig somhar valget :-) 0 Siter
Gjest Midtilivetskrise Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Du lever bare en gang, selvfølgelig skal du gjøre det du har lyst og muligheten til. Du er heldig somhar valget :-) Ja du kan si så, men spørsmålet mitt var........hva vil banken si????????????? Kan jeg låne penger til en liten sentrumsleilighet uten å selge den jeg bor i for øyeblikket????????? 0 Siter
Gjest Solur Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja du kan si så, men spørsmålet mitt var........hva vil banken si????????????? Kan jeg låne penger til en liten sentrumsleilighet uten å selge den jeg bor i for øyeblikket????????? Banken sier det samme som meg ;o) 0 Siter
Gjest Midtilivetskrise Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Banken sier det samme som meg ;o) Du tror ikke at banken går mer etter fornuften;) Ok jeg kontakter banken på mandag. Det koster i hvert fall ingenting å spørre dem.......... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 De ser like mye på betalingsevne som på hvor mye du har i "pant"/ kausjon. Mulig du kan få til en ordning hvos du hr avdragsfrihet, men bare betaler renter et år eller så? det går jo an å diskutere flere løsninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.