Waterboy83 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Traff en hærlig jente forige lørdag. Hun har bursdag om 14 dager og jeg reiser vekk om en uke... Noen tips til hva jeg kan gjøre/kjøpe til henne? Det er nokså seriøst "forhold"... 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Et seriøst forhold som har vart i en uke??? Jaja, ikke kjøp noe voldsomt dyrt i alle fall... 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 EN TJUKK BOK - som det tar et par uker å komme igjennom - så har hun noe å gjøre.... ....eller, det er sikkert bare en som meg som hadde likt en sånn gave Kjøp musikk eller en søt topp.- 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ett pent smykke? Ville vel ikke kjøpt noe kjempedyrt gullsmykke etter så kort tid, men finnes mange rimelige pene smykker. Ett slikt med bokstaven hennes på kanskje? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 EN TJUKK BOK - som det tar et par uker å komme igjennom - så har hun noe å gjøre.... ....eller, det er sikkert bare en som meg som hadde likt en sånn gave Kjøp musikk eller en søt topp.- Jeg hadde blitt kjempeglad for en tykk bok, overlever ikke uten og få lese. Og jeg leser det meste. 0 Siter
Waterboy83 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Et seriøst forhold som har vart i en uke??? Jaja, ikke kjøp noe voldsomt dyrt i alle fall... Hehe...va vel kanskje å ta litt hardt i det 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Kjøp et sånt glasshjerte-smykke som er så moderne nå. De koster ikke all verden, men er veldig søte og de fleste jenter vil bli veldig glade for et sånt. ) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Parfyme? Røde roser? En CD eller DVD? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hehe...va vel kanskje å ta litt hardt i det Du nok SERIØST interessert i forholdet i alle fall! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 en skikkelig jentefilm på dvd. Hvis du vet hva hun liker da.... 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hehe...va vel kanskje å ta litt hardt i det Men et sånt smykke som Lillemus nevner, eller annet rimelig og pent smykke er jo fint. Eller CD/DVD/bok som andre her nevner, om du har rukket å finne ut av smaken hennes. :-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Kjøp et sånt glasshjerte-smykke som er så moderne nå. De koster ikke all verden, men er veldig søte og de fleste jenter vil bli veldig glade for et sånt. ) Ja, de er superflotte. Og finnes i flere størrelser og mange farger... Jeg vil også ha 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ja, de er superflotte. Og finnes i flere størrelser og mange farger... Jeg vil også ha Har to stjerner og 3 hjerter jeg. ) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet. 0 Siter
Line Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har to stjerner og 3 hjerter jeg. ) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet. På Strømsnes? Du la ikke tilfeldigvis merke til om de hadde avslag på dåpsgaver? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 På Strømsnes? Du la ikke tilfeldigvis merke til om de hadde avslag på dåpsgaver? Nei, det var ikke der, vet ikke om de har salg. Dåpsgaver er ikke aktuellt her i huset for tiden så på den fronten er jeg helt blank. ) 0 Siter
Nikki Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har to stjerner og 3 hjerter jeg. ) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet. Hvilken gullsmed? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvilken gullsmed? På Mega-senteret på Valentinlyst. Men salget varte bare til og med i går. 0 Siter
Line Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Nei, det var ikke der, vet ikke om de har salg. Dåpsgaver er ikke aktuellt her i huset for tiden så på den fronten er jeg helt blank. ) Ok. Syntes jeg hørte noen nevne salg hos en gullsmed i byen i går, men oppfattet ikke helt hvor. Skal være fadder i dåp til nevøen min om tre uker, serru. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.