Gjest Frustrert frue Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 En ting til! Er klær MYE billigere der? Har hørt at det var sinnsykt lave priser på bl annet BLEND klær??? Stemmer det? Hvor billig??? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har aldri sett et eneste billig plagg på en sånn båtshappe jeg - mens å har jeg vel aldri hørt om BLEND heller da :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Mener de reklamerer med 30% billigere enn i land. Har kjøpt litt til guttungen av merket exit, det har vært rimeligere enn i land. De har enn del dyrer klær ombord, altså dyre merker, de er vel litt rimeligere. 0 Siter
Gjest samme her(sa jeg) Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har aldri sett et eneste billig plagg på en sånn båtshappe jeg - mens å har jeg vel aldri hørt om BLEND heller da :-) Samme her ;D 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Billig og billig.. Det er ikke akkurat så mye klær der. Ville heller kjøpt klær i København.. Men kjøpte et armbånd fra Pilgrim, det var ca 200 kroner billigere enn i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.