Gå til innhold

Tax free på flyplasser

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Kom på det nå når jeg så en tråd om tax free.

Jeg lurer på noen vet om den nye loven om at en kan handle tax free når en kommer hjem fra utenlandsturer, er trådd i kraft, evnt når trer den i kraft?

Dette er jo supert med tanke på at en slipper og drakse på så mye på selve turen.

Skrevet

Vet ikke om den regelen, men er det ikke sånn at du kan bestille på flyet ned og få varene på vei hjem igjenn? tror det , å da trenger du ikke drasse på varene i ferien.

God tur!

Gjest Shira12
Skrevet

Vet ikke om den regelen, men er det ikke sånn at du kan bestille på flyet ned og få varene på vei hjem igjenn? tror det , å da trenger du ikke drasse på varene i ferien.

God tur!

Takk :-)

Jeg skal fly med Norwegian jeg, turen tar ca 2 timer, tror ikke jeg får bestille taxfree på flyet da.

Ellers er det der kjempegreit!

Gjest CDG suger
Skrevet

Takk :-)

Jeg skal fly med Norwegian jeg, turen tar ca 2 timer, tror ikke jeg får bestille taxfree på flyet da.

Ellers er det der kjempegreit!

Bare til advarsel - CGD-flyplassen i Paris har verdens dårligste taxfreebutikk! Og etter at man har gått gjennom sikkerhetskontrollen fins bare en liten kiosk med veldig store priser, og skal du på do, må du ut igjen og ha med boardingcard og bli scanna igjen når du kommer inn igjen. *knurre*

Gjest Shira12
Skrevet

Bare til advarsel - CGD-flyplassen i Paris har verdens dårligste taxfreebutikk! Og etter at man har gått gjennom sikkerhetskontrollen fins bare en liten kiosk med veldig store priser, og skal du på do, må du ut igjen og ha med boardingcard og bli scanna igjen når du kommer inn igjen. *knurre*

Du har opplevd dette selv skjønner jeg ;-)

Skal til Praha jeg, men noterer meg det til eventuelle senere turer (sukk, selv om det sikkert blir leeeenge til)

Gjest CDG suger
Skrevet

Du har opplevd dette selv skjønner jeg ;-)

Skal til Praha jeg, men noterer meg det til eventuelle senere turer (sukk, selv om det sikkert blir leeeenge til)

Jepp! Det har jeg. Veldig nylig også, så det sitter ferskt i minnet! God tur til Praha! Der er det kjempefint!! *misunnelig* :o)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Amsterdam (Schiphol) er også litt ukul. Utenfor er det et digert kjøpesenter med 100 butikker, og kule priser, men du rekker ikke å komme ut og inn, da det alltid er minst en time kø inn gjennom passkontrollen igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...