Gå til innhold

En svaleunge i nød

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Den datt ut på bakken.

Det er en daggammel kylling.

Du oppdager den.

Du har mulighet til å legge den tilbake.

Hva gjør du? Og hvorfor?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Feiger ut og roper på gubben.

Hvor typisk, og for hvem?

:-)

Skrevet

Hvor typisk, og for hvem?

:-)

Jeg og hadde ropt på hjelp. Eventuelt funnet en sprek kjekkas i nabolaget som ville redde en jomfru i nød...(hvis jeg var singel da)

Skrevet

hæ`?

ja det er jo lørdag. greit å¨slå to fluer i en smekk...

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg og hadde ropt på hjelp. Eventuelt funnet en sprek kjekkas i nabolaget som ville redde en jomfru i nød...(hvis jeg var singel da)

Eller hvis du var jomfru?

Skrevet

ja det er jo lørdag. greit å¨slå to fluer i en smekk...

Hæ?

Skrevet

Eller hvis du var jomfru?

godt poeng, hadde nok lagt tynt ann der ja.

Gjest MrPimmel
Skrevet

godt poeng, hadde nok lagt tynt ann der ja.

Who wants them, ghosts from the past.

Skrevet

Nå har a tatt ut batteriene.

Men fanken - burde jeg skjønne dette? *ler* ikke har jeg drekki heller! - litt gæærn i magan bare.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Men fanken - burde jeg skjønne dette? *ler* ikke har jeg drekki heller! - litt gæærn i magan bare.

Fortell oss det første om faller deg inn.

*psykiater*

Rappa på, vi har ikke all verdens tid.

Skrevet

Legger den tilbake.

Fordi jeg har et psykt forhold til dyr, og hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg tilbragt mange våkenetter hvor jeg hadde tenkt på alt det forferdelige som KUNNE skjedd den stakkars greia etter at jeg forlot den.

Dog, våkenettene hadde sikkert kommet likevel, da mora sikekert hadde kasta den ut siden den lukta menneskehenter uansett :P

*ikke FULLT så hysterisk, bare nesten*

;)

Skrevet

Fortell oss det første om faller deg inn.

*psykiater*

Rappa på, vi har ikke all verdens tid.

piller

Gjest MrPimmel
Skrevet

Legger den tilbake.

Fordi jeg har et psykt forhold til dyr, og hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg tilbragt mange våkenetter hvor jeg hadde tenkt på alt det forferdelige som KUNNE skjedd den stakkars greia etter at jeg forlot den.

Dog, våkenettene hadde sikkert kommet likevel, da mora sikekert hadde kasta den ut siden den lukta menneskehenter uansett :P

*ikke FULLT så hysterisk, bare nesten*

;)

OK.

Problemet ar bare at det er som regel en grunn til at den datt ut; enten er reiret feilkonstruert, eller det er for lite for alle ungene. Evolusjonens regler sier da at noen må dø for at dette skal korrigeres. Foreldre som legger for mange egg, eller bygger dårlige reir må ikke ha like store muligheter for å få avkom.

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er noen vits å legge den tilbake. Foreldrene vil ikke ha den og sparker den ut igjen.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er noen vits å legge den tilbake. Foreldrene vil ikke ha den og sparker den ut igjen.

Ganske sikkert for at noe er galt med den, eller de er for mange?

Skrevet

Ganske sikkert for at noe er galt med den, eller de er for mange?

Fordi den da lukter menneske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...