Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Den datt ut på bakken. Det er en daggammel kylling. Du oppdager den. Du har mulighet til å legge den tilbake. Hva gjør du? Og hvorfor? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Feiger ut og roper på gubben. Hvor typisk, og for hvem? :-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Feiger ut og roper på gubben. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2638180 0 Siter
Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvor typisk, og for hvem? :-) Jeg og hadde ropt på hjelp. Eventuelt funnet en sprek kjekkas i nabolaget som ville redde en jomfru i nød...(hvis jeg var singel da) 0 Siter
Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 hæ`? ja det er jo lørdag. greit å¨slå to fluer i en smekk... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg og hadde ropt på hjelp. Eventuelt funnet en sprek kjekkas i nabolaget som ville redde en jomfru i nød...(hvis jeg var singel da) Eller hvis du var jomfru? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 ja det er jo lørdag. greit å¨slå to fluer i en smekk... Hæ? 0 Siter
Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Eller hvis du var jomfru? godt poeng, hadde nok lagt tynt ann der ja. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 godt poeng, hadde nok lagt tynt ann der ja. Who wants them, ghosts from the past. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Nå har a tatt ut batteriene. Men fanken - burde jeg skjønne dette? *ler* ikke har jeg drekki heller! - litt gæærn i magan bare. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Men fanken - burde jeg skjønne dette? *ler* ikke har jeg drekki heller! - litt gæærn i magan bare. Fortell oss det første om faller deg inn. *psykiater* Rappa på, vi har ikke all verdens tid. 0 Siter
mAd Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Legger den tilbake. Fordi jeg har et psykt forhold til dyr, og hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg tilbragt mange våkenetter hvor jeg hadde tenkt på alt det forferdelige som KUNNE skjedd den stakkars greia etter at jeg forlot den. Dog, våkenettene hadde sikkert kommet likevel, da mora sikekert hadde kasta den ut siden den lukta menneskehenter uansett *ikke FULLT så hysterisk, bare nesten* 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Fortell oss det første om faller deg inn. *psykiater* Rappa på, vi har ikke all verdens tid. piller 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Legger den tilbake. Fordi jeg har et psykt forhold til dyr, og hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg tilbragt mange våkenetter hvor jeg hadde tenkt på alt det forferdelige som KUNNE skjedd den stakkars greia etter at jeg forlot den. Dog, våkenettene hadde sikkert kommet likevel, da mora sikekert hadde kasta den ut siden den lukta menneskehenter uansett *ikke FULLT så hysterisk, bare nesten* OK. Problemet ar bare at det er som regel en grunn til at den datt ut; enten er reiret feilkonstruert, eller det er for lite for alle ungene. Evolusjonens regler sier da at noen må dø for at dette skal korrigeres. Foreldre som legger for mange egg, eller bygger dårlige reir må ikke ha like store muligheter for å få avkom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har hørt at det ikke er noen vits å legge den tilbake. Foreldrene vil ikke ha den og sparker den ut igjen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har hørt at det ikke er noen vits å legge den tilbake. Foreldrene vil ikke ha den og sparker den ut igjen. Ganske sikkert for at noe er galt med den, eller de er for mange? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ganske sikkert for at noe er galt med den, eller de er for mange? Fordi den da lukter menneske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.