Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 soverommet, eller det ser ut som JEG skal pusse opp soverommet. Det hadde nemlig høvdingen i huset overskudd og tid til nå. Herregud jeg ble så irritert at jeg trampet rett ut av stua, fikk rydda vekk en hel haug med papp i boden + at jeg satt i gang med å tine av frysen. he he godt å få frest av litt irritasjon... Dette hadde jeg tenkt på lenge. da var det nok like greit at han klarte å irritere meg noe så inni hampen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hva faen rydda du pappen i boden for? Straffe gubben? Hehehe, den satt tenker jeg! Nå gjør han aldri sånt igjen.. 0 Siter
Cillimor Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Hva faen rydda du pappen i boden for? Straffe gubben? Hehehe, den satt tenker jeg! Nå gjør han aldri sånt igjen.. Ja det kan du si. Satt han skikkelig på plass der tenker jeg he he... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja det kan du si. Satt han skikkelig på plass der tenker jeg he he... Neste gang han foreslår oppussing så kan du alfabetisere cd'ene hans etter fødested på vokalist. Eller bytt om på alle skoene i gangen; én høyre sandal med en venstre joggesko. Tenker han blir gærn da ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.