muriel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvilken rolle spilte Colin Firth i denne filmen, var det han som var ektemannen til Kristin Scott-Thomas? (Diskuterer med noen her 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 kjapt søk på google. og utifra rollelisten så ser det slik ut ja. Scott-thomas og firth har rollefigurer med samme etternavn- de to eneste m det etternavnet. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 http://www.geocities.com/Hollywood/Cinema/1280/tep2.html 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ikke svar på spørsmålet, men den filmen husker jeg som en gedigen skuffelse. Så oppskrytt og kjedelig, holdt på å sovne både jeg og mannen min. Men bøyer meg for smak og behag. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ikke svar på spørsmålet, men den filmen husker jeg som en gedigen skuffelse. Så oppskrytt og kjedelig, holdt på å sovne både jeg og mannen min. Men bøyer meg for smak og behag. Enig - den var helt utrolig drepende kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.