Idéfix Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg elsker tester av ulik slag. Mest av alt personlighets tester. Ikke av typen hvem-likner-du-mest-i-Friends, men av den litt mer seriøse arten. (de som er litt vanskelige å finne og som krever mer enn å google på "tests" - for det har jeg gjort selv..) Har du noen forslag, send gjerne en link, da blir jeg glad 0 Siter
Gjest trubadurix Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 http://www.testcafe.com/per/?affil= 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Scientologikirken har noen bra. Det koster noen hundre tusen, men man blir så forfriskende blakk av det. 0 Siter
Gjest troende til litt av hvert Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Scientologikirken har noen bra. Det koster noen hundre tusen, men man blir så forfriskende blakk av det. og gjerne omvendt i samme slengen slik at man kan donere enda mer penger til "den rette tro" 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 og gjerne omvendt i samme slengen slik at man kan donere enda mer penger til "den rette tro" De sikter på den delen av befolkningen som er psykisk svake/syke og kontaktsøkende. En riktig ekkel og nedrig virksomhet. 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 De sikter på den delen av befolkningen som er psykisk svake/syke og kontaktsøkende. En riktig ekkel og nedrig virksomhet. Helt på linje med Frp, med andre ord, som apellerer til de mest nedrige for å rakke ned på mennesker med forskjellig hudfarge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.