Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker tester av ulik slag. Mest av alt personlighets tester. Ikke av typen hvem-likner-du-mest-i-Friends, men av den litt mer seriøse arten. (de som er litt vanskelige å finne og som krever mer enn å google på "tests" - for det har jeg gjort selv..:))

Har du noen forslag, send gjerne en link, da blir jeg glad :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Scientologikirken har noen bra. Det koster noen hundre tusen, men man blir så forfriskende blakk av det.

Gjest troende til litt av hvert
Skrevet

Scientologikirken har noen bra. Det koster noen hundre tusen, men man blir så forfriskende blakk av det.

og gjerne omvendt i samme slengen slik at man kan donere enda mer penger til "den rette tro"

Gjest MrPimmel
Skrevet

og gjerne omvendt i samme slengen slik at man kan donere enda mer penger til "den rette tro"

De sikter på den delen av befolkningen som er psykisk svake/syke og kontaktsøkende. En riktig ekkel og nedrig virksomhet.

Skrevet

De sikter på den delen av befolkningen som er psykisk svake/syke og kontaktsøkende. En riktig ekkel og nedrig virksomhet.

Helt på linje med Frp, med andre ord, som apellerer til de mest nedrige for å rakke ned på mennesker med forskjellig hudfarge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...