Gjest Flystripa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvor får jeg kjøpt det? Uten at det koster flesk? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg kjøpte min på europris. Men det er sånne "gjenbruk"-isbiter som tydelig er veldig billige. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tenker du på isbøtte? Sånn til å holde isbiter frosne i eller sette en flaske i isbiter for holde den kald? Obs, glassmagasiner, Nille? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tenker du på isbøtte? Sånn til å holde isbiter frosne i eller sette en flaske i isbiter for holde den kald? Obs, glassmagasiner, Nille? IsBØTTE, var det ja... Det var det det heter. Var tidlig oppe i dag jeg, og ordet pep ikke inn på harddisken min før nå i kveld... ;o) Pytt & Panne skal visst ha, hørte jeg at naboen sa. Muligens Ikea også... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 IsBØTTE, var det ja... Det var det det heter. Var tidlig oppe i dag jeg, og ordet pep ikke inn på harddisken min før nå i kveld... ;o) Pytt & Panne skal visst ha, hørte jeg at naboen sa. Muligens Ikea også... Var på Pytt&Panne i går jeg. Ble dyrt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Var på Pytt&Panne i går jeg. Ble dyrt. Hva handlet du, da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hva handlet du, da? Lego fotballbanen til halv pris, puslespill og noe småtterier. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Lego fotballbanen til halv pris, puslespill og noe småtterier. Hæ? Lego til halv pris? Masse, eller bare fotballbanen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hæ? Lego til halv pris? Masse, eller bare fotballbanen? Litt forskjellig, du får dra på Tillertorget en tur. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.