Gå til innhold

Dagen der på - buss eller bil??

Anbefalte innlegg

Gjest Nettopp
Skrevet

Var på en real firmafest i går og ble noget bedugget. Spørsmålet er: Skal jeg ta buss eller bil når jeg begynner på jobb kl. 12?? Må i tilfelle dra ca. halv tolv med bilen. Husker ikke helt når jeg sluttet å drikke, men det var vel ca. kl. 0200. Har veldig lyst til å ta bilen.. Særlig tatt i betraktning at bussen bruker en time og koster 50 kr hver vei.... Men jeg har heller ikke lyst til å sette meg selv og andre i fare. Drakk ca. to eller tre øl, en snau flaske vin og en del drinker.. Hva tror dere?????

Skrevet

Jeg ville stoppet å drikke tidligere hvis jeg måtte kjørt så tidlig.

Buss!

Gjest Nettopp
Skrevet

Jeg ville stoppet å drikke tidligere hvis jeg måtte kjørt så tidlig.

Buss!

Tenkte ikke veldig mye på det i går, men du har nok rett. Jeg får smøre meg med tålmodighet og sette meg på bussen:)

Gjest busstur
Skrevet

Må du virkelig spørre om det? Du tar selvsagt bussen.

Skrevet

Håper du tok buss, både for din og andres skyld.

Skrevet

Buss!

En hundrings er _billig_ i forhold til hva som kan skje når en kjører i påvirket/bakrus tilstand!

:-) God BUSStur!

Gjest MrPimmel
Skrevet

Regn normalt 2 timer pr halvliter øl fra du tok den første, så er du rimelig sikker. Men mange har blitt tatt med promille selv etter den tida. Med 3 timer burde det være temmelig sikkert.

Skrevet

Den der er jo så sikker at det kan ikke slå feil. Den forutsetter at du f.eks drikker 11 øl i et eneste svelg, og deretter får en promille på litt over to, og må vente i 16 timer før du kjører. Det blir ganske annerledes hvis du drikker 10-12 øl i løpet av 7-8 timer :-)

"................................."

Skrevet

Den der er jo så sikker at det kan ikke slå feil. Den forutsetter at du f.eks drikker 11 øl i et eneste svelg, og deretter får en promille på litt over to, og må vente i 16 timer før du kjører. Det blir ganske annerledes hvis du drikker 10-12 øl i løpet av 7-8 timer :-)

"................................."

Hehe, eneste jeg tenkte på er at ikke alle jeg kjenner vet hvor mye en cl er. ;)

Skrevet

Hehe, eneste jeg tenkte på er at ikke alle jeg kjenner vet hvor mye en cl er. ;)

:-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...