Gjest Nettopp Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Var på en real firmafest i går og ble noget bedugget. Spørsmålet er: Skal jeg ta buss eller bil når jeg begynner på jobb kl. 12?? Må i tilfelle dra ca. halv tolv med bilen. Husker ikke helt når jeg sluttet å drikke, men det var vel ca. kl. 0200. Har veldig lyst til å ta bilen.. Særlig tatt i betraktning at bussen bruker en time og koster 50 kr hver vei.... Men jeg har heller ikke lyst til å sette meg selv og andre i fare. Drakk ca. to eller tre øl, en snau flaske vin og en del drinker.. Hva tror dere????? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg ville stoppet å drikke tidligere hvis jeg måtte kjørt så tidlig. Buss! 0 Siter
Gjest Nettopp Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg ville stoppet å drikke tidligere hvis jeg måtte kjørt så tidlig. Buss! Tenkte ikke veldig mye på det i går, men du har nok rett. Jeg får smøre meg med tålmodighet og sette meg på bussen:) 0 Siter
Gjest busstur Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Må du virkelig spørre om det? Du tar selvsagt bussen. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Håper du tok buss, både for din og andres skyld. 0 Siter
Kvinna Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Buss! En hundrings er _billig_ i forhold til hva som kan skje når en kjører i påvirket/bakrus tilstand! :-) God BUSStur! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Regn normalt 2 timer pr halvliter øl fra du tok den første, så er du rimelig sikker. Men mange har blitt tatt med promille selv etter den tida. Med 3 timer burde det være temmelig sikkert. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 http://www.cool.no/alkotest/ Den der er jo så sikker at det kan ikke slå feil. Den forutsetter at du f.eks drikker 11 øl i et eneste svelg, og deretter får en promille på litt over to, og må vente i 16 timer før du kjører. Det blir ganske annerledes hvis du drikker 10-12 øl i løpet av 7-8 timer :-) "................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Den der er jo så sikker at det kan ikke slå feil. Den forutsetter at du f.eks drikker 11 øl i et eneste svelg, og deretter får en promille på litt over to, og må vente i 16 timer før du kjører. Det blir ganske annerledes hvis du drikker 10-12 øl i løpet av 7-8 timer :-) "................................." Hehe, eneste jeg tenkte på er at ikke alle jeg kjenner vet hvor mye en cl er. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hehe, eneste jeg tenkte på er at ikke alle jeg kjenner vet hvor mye en cl er. :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.