Gå til innhold

Utenfor soveromsvinduet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helvete heller. Bråvåkna klokka 4:40 i morrest av to fyrer som stilte seg rett under soveromsvinduet mitt og den ene begynte å jabbe. Jabbe HØYT. Han var ikke akkurat edru for å si det mildt. Etter en time begynte jeg å bli lei av å ligge å høre på en høyrøsttet monolog om Tove og Bulle og barnevakter og hans mor som var alkoholiker da han var ung, han holdt vel på for fjerde gang minst. Etter 5 kvarter skulle jeg til å rive opp vinduet (måtte lukke det for de begynte å røyke) og brøle at den forbannede jabbsafta måtte se til å fløtte seg, men jeg tror han må ha lest tankene mine for plutselig gikk de. Begge to!!! Jeg trodde en av dem skulle inn i oppgangen her, men neida - tror faen meg de bare stoppet på et "egnet" sted.

Heldigvis sovnet jeg fort igjen og sov til 10:50....

Gjest ble vekket tidlig av barna
Skrevet

Huff slikt er irriterende! Men du er heldig som kan sove så lenge...

Skrevet

Huff slikt er irriterende! Men du er heldig som kan sove så lenge...

Flaks for meg at jeg har barnefrihelg denne helga ja! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...