Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 I helvete heller. Bråvåkna klokka 4:40 i morrest av to fyrer som stilte seg rett under soveromsvinduet mitt og den ene begynte å jabbe. Jabbe HØYT. Han var ikke akkurat edru for å si det mildt. Etter en time begynte jeg å bli lei av å ligge å høre på en høyrøsttet monolog om Tove og Bulle og barnevakter og hans mor som var alkoholiker da han var ung, han holdt vel på for fjerde gang minst. Etter 5 kvarter skulle jeg til å rive opp vinduet (måtte lukke det for de begynte å røyke) og brøle at den forbannede jabbsafta måtte se til å fløtte seg, men jeg tror han må ha lest tankene mine for plutselig gikk de. Begge to!!! Jeg trodde en av dem skulle inn i oppgangen her, men neida - tror faen meg de bare stoppet på et "egnet" sted. Heldigvis sovnet jeg fort igjen og sov til 10:50.... 0 Siter
Gjest ble vekket tidlig av barna Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Huff slikt er irriterende! Men du er heldig som kan sove så lenge... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Huff slikt er irriterende! Men du er heldig som kan sove så lenge... Flaks for meg at jeg har barnefrihelg denne helga ja! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.