Gå til innhold

Fikk en følelse av at Idol Sandra har lagt på seg en god del....

Anbefalte innlegg

Gjest Idoler
Skrevet

eller kanskje ikke....så henne på VG lista på NRK i går.

Skrevet

Brystene hennes har ihvertfall vokst imponerene mye.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Brystene hennes har ihvertfall vokst imponerene mye.

Jøss - har du en link?

Gjest RedHot
Skrevet

hun har fått mere kvinnelige former ja:)

good for her! :o)

Skrevet

Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind?

Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele.

Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også.

Skrevet

Og en ting til før jeg gir meg:

Rølles i Monroes har ikke forandret seg en cm på tyve år. Helt utrolig. Jeg synes han ser akkurat like ung ut.

Skrevet

Jøss - har du en link?

Niks. Du får gjøre som de andre skuelystne, søk på Google

;-)

Gjest antimiming
Skrevet

Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind?

Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele.

Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også.

Mimet briskeby også?

Skrevet

Mimet briskeby også?

Nei, det tror jeg ikke.

Men med Sandra var det helt tydelig studiolyd.

Gjest Isbinne
Skrevet

"Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele."

For noe tull! Klart Siverts stemme gir bandet et spesielt særpreg, men har du noensinne tatt deg tid til å virkelig LYTTE til låtene? Du finner et mektig gitarspill, finurlige arrangementer og komposisjoner.. Jeg bøyer meg i støvet! Robert Burås er en av Norges beste gitarister.

Skrevet

Madrugada er topp, og Sivert er til å spise opp....

Skrevet

Madrugada er topp, og Sivert er til å spise opp....

Nemlig. Der har vi oss to igjen...

Skrevet

"Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele."

For noe tull! Klart Siverts stemme gir bandet et spesielt særpreg, men har du noensinne tatt deg tid til å virkelig LYTTE til låtene? Du finner et mektig gitarspill, finurlige arrangementer og komposisjoner.. Jeg bøyer meg i støvet! Robert Burås er en av Norges beste gitarister.

For noe tull!

Gjest Isbinne
Skrevet

For noe tull!

Ja, du tuller fælt du Babette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og en ting til før jeg gir meg:

Rølles i Monroes har ikke forandret seg en cm på tyve år. Helt utrolig. Jeg synes han ser akkurat like ung ut.

Samme med Jahn Teigen. Den mannen har ikke forandret seg en tuddel de siste 30 årene.

skorpionfisken
Skrevet

Samme med Jahn Teigen. Den mannen har ikke forandret seg en tuddel de siste 30 årene.

Han har altså alltid sett gammel, sliten og dratt ut?

Skrevet

Jeg synes Teigen har blitt en del mere markert og "karikert" i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...