Gjest Idoler Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 eller kanskje ikke....så henne på VG lista på NRK i går. 0 Siter
muriel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Brystene hennes har ihvertfall vokst imponerene mye. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Brystene hennes har ihvertfall vokst imponerene mye. Jøss - har du en link? 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 hun har fått mere kvinnelige former ja:) good for her! ) 0 Siter
Babette Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind? Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele. Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også. 0 Siter
Babette Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Og en ting til før jeg gir meg: Rølles i Monroes har ikke forandret seg en cm på tyve år. Helt utrolig. Jeg synes han ser akkurat like ung ut. 0 Siter
muriel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jøss - har du en link? Niks. Du får gjøre som de andre skuelystne, søk på Google ;-) 0 Siter
Gjest antimiming Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind? Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele. Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også. Mimet briskeby også? 0 Siter
Babette Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Mimet briskeby også? Nei, det tror jeg ikke. Men med Sandra var det helt tydelig studiolyd. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind? Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele. Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også. "Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele." For noe tull! Klart Siverts stemme gir bandet et spesielt særpreg, men har du noensinne tatt deg tid til å virkelig LYTTE til låtene? Du finner et mektig gitarspill, finurlige arrangementer og komposisjoner.. Jeg bøyer meg i støvet! Robert Burås er en av Norges beste gitarister. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ja, hun er virkelig smellfeit asså. 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Og jeg fikk en følelse av at hun ikke sang. Bare mimet. Det samme med Espen Lind? Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele. Ellers synes jeg det er tragisk at Jorun må drive og synge denne sangen som ikke passer for henne i det hele tatt. Hun sang skrekkellig i går. Virket sliten og tam, også. Madrugada er topp, og Sivert er til å spise opp.... 0 Siter
Babette Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Madrugada er topp, og Sivert er til å spise opp.... Nemlig. Der har vi oss to igjen... 0 Siter
Babette Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 "Men Madrugada spiller alltid live. Jeg er fullstendig hekta på det bandet. Eller band og band, det er jo strengt tatt stemmen til Sivert som bære det hele." For noe tull! Klart Siverts stemme gir bandet et spesielt særpreg, men har du noensinne tatt deg tid til å virkelig LYTTE til låtene? Du finner et mektig gitarspill, finurlige arrangementer og komposisjoner.. Jeg bøyer meg i støvet! Robert Burås er en av Norges beste gitarister. For noe tull! 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 For noe tull! Ja, du tuller fælt du Babette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Og en ting til før jeg gir meg: Rølles i Monroes har ikke forandret seg en cm på tyve år. Helt utrolig. Jeg synes han ser akkurat like ung ut. Samme med Jahn Teigen. Den mannen har ikke forandret seg en tuddel de siste 30 årene. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Samme med Jahn Teigen. Den mannen har ikke forandret seg en tuddel de siste 30 årene. Han har altså alltid sett gammel, sliten og dratt ut? 0 Siter
Babette Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Samme med Jahn Teigen. Den mannen har ikke forandret seg en tuddel de siste 30 årene. Jeg synes Teigen har blitt en del mere markert og "karikert" i ansiktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.