Gå til innhold

Jobben eller kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøsses! Vet ikke hva det står mest respekt av jeg. Krompen sa jo at han hadde gitt opp tronen om han ikke hadde fått Mette-Marit ved sin side og heller valgt henne.

Skrevet

Jøsses! Vet ikke hva det står mest respekt av jeg. Krompen sa jo at han hadde gitt opp tronen om han ikke hadde fått Mette-Marit ved sin side og heller valgt henne.

Ja, da vet de ikke hva kjærlighet e, om de gir opp den for tronen - i 2005!

Skrevet

Ja, da vet de ikke hva kjærlighet e, om de gir opp den for tronen - i 2005!

Jeg synes jo også det står mer respekt for Krompen om han hadde oppgitt tronen for å få Mete-Marit enn det gjør av Victoria som oppgir denne playboyen for å beholde tronen.

Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?

Skrevet

Jeg synes jo også det står mer respekt for Krompen om han hadde oppgitt tronen for å få Mete-Marit enn det gjør av Victoria som oppgir denne playboyen for å beholde tronen.

Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?

"Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?"

Tror nok kongehuset i sverige er hakket mer tradisjonelle enn i norge, ja.

"......................................."

Skrevet

"Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?"

Tror nok kongehuset i sverige er hakket mer tradisjonelle enn i norge, ja.

"......................................."

Har sansen for de norske kongebarnas valg av partnere jeg! :o) Ikke at jeg har sansen for Hr. Behn, men jeg synes jo det er sprekt av dem å velge kjærligheten.

Skrevet

Har sansen for de norske kongebarnas valg av partnere jeg! :o) Ikke at jeg har sansen for Hr. Behn, men jeg synes jo det er sprekt av dem å velge kjærligheten.

åjo - Ari er en kjernekar - og det er broren hans også. Venn av min bror...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...