Gjest Pyjama Pants Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Victoria vet hvertfall hva hun vil: http://www.expressen.se/index.jsp?a=302718 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jøsses! Vet ikke hva det står mest respekt av jeg. Krompen sa jo at han hadde gitt opp tronen om han ikke hadde fått Mette-Marit ved sin side og heller valgt henne. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jøsses! Vet ikke hva det står mest respekt av jeg. Krompen sa jo at han hadde gitt opp tronen om han ikke hadde fått Mette-Marit ved sin side og heller valgt henne. Ja, da vet de ikke hva kjærlighet e, om de gir opp den for tronen - i 2005! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ja, da vet de ikke hva kjærlighet e, om de gir opp den for tronen - i 2005! Jeg synes jo også det står mer respekt for Krompen om han hadde oppgitt tronen for å få Mete-Marit enn det gjør av Victoria som oppgir denne playboyen for å beholde tronen. Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg synes jo også det står mer respekt for Krompen om han hadde oppgitt tronen for å få Mete-Marit enn det gjør av Victoria som oppgir denne playboyen for å beholde tronen. Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små? "Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?" Tror nok kongehuset i sverige er hakket mer tradisjonelle enn i norge, ja. "......................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 "Skal tro om de to har helt ulike oppdragelser fra de var små?" Tror nok kongehuset i sverige er hakket mer tradisjonelle enn i norge, ja. "......................................." Har sansen for de norske kongebarnas valg av partnere jeg! ) Ikke at jeg har sansen for Hr. Behn, men jeg synes jo det er sprekt av dem å velge kjærligheten. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har sansen for de norske kongebarnas valg av partnere jeg! ) Ikke at jeg har sansen for Hr. Behn, men jeg synes jo det er sprekt av dem å velge kjærligheten. åjo - Ari er en kjernekar - og det er broren hans også. Venn av min bror... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.