Gjest LucySky Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg trenger noen vindmøller/propeller av den sorten som unger leker med, sånn dings i mange farger som går rundt når ungen løper, eller den er i vinden. Jeg har spurt i en leketøyskjede (Edwis eller hva den heter) men de hadde bare sånt til 17.mai. Jeg skal ha dem i bærbuskene! Det skremmer trosten mer enn sølvpapir, og er mindre bry enn bærnot, som fuglene setter seg fast og dør i. Noen som veit hvor man kan få det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Lage sjøl? På hobbybutikker får du kjøpt metallfolie i ulike farger, tynne trelister/pinner kan du kjøpe eller finne i skogen og skruer og stoppskiver til å feste dem på pinnen med fås også kjøpt. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Lage sjøl? På hobbybutikker får du kjøpt metallfolie i ulike farger, tynne trelister/pinner kan du kjøpe eller finne i skogen og skruer og stoppskiver til å feste dem på pinnen med fås også kjøpt. Hm. Jeg er ikke praktisk av meg, men mannen min er jo. Har du prøvd sjøl? De må vel ikke bare brettes, men "bøyes" litt også. Kanskje de har oppskrift i hobbybutikken? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hm. Jeg er ikke praktisk av meg, men mannen min er jo. Har du prøvd sjøl? De må vel ikke bare brettes, men "bøyes" litt også. Kanskje de har oppskrift i hobbybutikken? http://home.chello.no/~petter.andresen/modellboka/vindmolle.htm ) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Næh, jippi! Jeg har printet det ut, takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.