Gjest ideer mottas med takk Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Min samboer fyller 30 år til neste helg og jeg er tom for ideer på hva jeg kan gi henne. Hadde planlagt en ferietur, men økonomien tillater i disse "rådyre" ferietider ikke dette. Har spart opp +/- 3000 NOK og er åpen for gode ideer på hva en småbarnsmamma kunne tenke seg til sin fødelsdag. Har gitt henne mobiltelefoner de siste 2 årene(*sukk, håplås*). 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 http://www.holmsbuspa.no/spa/priser_spa.htm noe sånt må da være en herlig gave?! sånn ca prisklassen også =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hva med en klokke? Eller forlovelsesring 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 På slike store dager har min mann kjøpt smykker til meg av den enkle, klassiske stilen. Slike som ikke styres av mote. Gullarmbånd, gullkjede rundt hals. Smykker jeg kan ha i bruk i årevis, men ikke nødvendigvis hver dag. Et fint gullarmbånd ville vel de fleste blitt glad for. Vh bugge. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 http://www.holmsbuspa.no/spa/priser_spa.htm noe sånt må da være en herlig gave?! sånn ca prisklassen også =) Å ja, der er det så fantastisk! Ønsker meg et opphold der jeg også. Eller på et annet spa-sted da. Har vært på omvisning på Holmsbu hotell og spa, men da inngikk ingen behandlinger er jeg redd... :-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Å ja, der er det så fantastisk! Ønsker meg et opphold der jeg også. Eller på et annet spa-sted da. Har vært på omvisning på Holmsbu hotell og spa, men da inngikk ingen behandlinger er jeg redd... :-) har aldri vært på noe spa jeg, ikke på omvisning engang.. men jeg drømmer om det tror nok jeg hadde blitt utrolig glad om jeg fikk det i gave! 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Spa-opphold eller helt enkle diamant-øredobber. 0 Siter
Gjest mandagskake Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Du kan f.eks. bake en kake til henne og lage en god middag. Du kan kjøpe en ny veske, lommebok, bok (om hun liker å lese), cd, lys og servietter, to nye pynteputer, duk, rosebukett, 6 nye tekopper eller glass eller f.eks. ny dyne. 0 Siter
Kvinna Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg blir også 30 denne uka, og jeg hadde blitt kjempeglad for en hammock! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.