Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbaskede ¤#%%¤/&%/ helsikens skjærer som roter til i bedet mitt og sørger for at mesteparten av jorda havner på terrassen.

Hvordan blir jeg kvitt dem?

Jeg har forsøkt å spenne opp hyssing, slik at de skulle bli redd for vingene sine og fly til naboen i stedet, men de gnaget løs hyssingen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

De er sikkert i slekt med måkene som står på taket til naboene og hyler utenfor soveromsvinduet mitt! I gårmorres så skulle jeg gitt masse for å ha ei hagle liggende under senga!!!

Skrevet

De er sikkert i slekt med måkene som står på taket til naboene og hyler utenfor soveromsvinduet mitt! I gårmorres så skulle jeg gitt masse for å ha ei hagle liggende under senga!!!

Dustefugler!

Gjest trultemor25
Skrevet

Dustefugler!

Stakkars fuglene da, de er jo bare søte

Skrevet

Søte?

SØTE?????

De der helsikens dinosaurene der?

EKLE ER DE!!!

Skrevet

Søte?

SØTE?????

EKLE ER DE!!!

Skrevet

Søte?

SØTE?????

EKLE ER DE!!!

Skrevet

Oi! den der kom to ganger for mye.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det fins noe sånne fugleskremmegreier, ser ut som en lang pinne med 10 cm lange tråder ut. De skal stå rett opp som små flaggstenger med 10 cm avstand.

Også en slags seig klissete masse som legges som en streng med limpistol der de lander. De liker ikke tråkke i kliss.

Ikke sikkert det funker.

Vi har putta sirene i søplekassa og ledning bort til batteri. Når vi så dem entre søplekassa, slo vi på lyden. De skvatt så fjæra føyk. Det samme gjorde reven og grevlingen. De gikk lange buer utenom kassene.

Skrevet

Det fins noe sånne fugleskremmegreier, ser ut som en lang pinne med 10 cm lange tråder ut. De skal stå rett opp som små flaggstenger med 10 cm avstand.

Også en slags seig klissete masse som legges som en streng med limpistol der de lander. De liker ikke tråkke i kliss.

Ikke sikkert det funker.

Vi har putta sirene i søplekassa og ledning bort til batteri. Når vi så dem entre søplekassa, slo vi på lyden. De skvatt så fjæra føyk. Det samme gjorde reven og grevlingen. De gikk lange buer utenom kassene.

Genialt med den lyden!

Jeg er forbannet nok på de krekene til at jeg hadde hatt stor glede av nettopp det tiltaket.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Genialt med den lyden!

Jeg er forbannet nok på de krekene til at jeg hadde hatt stor glede av nettopp det tiltaket.

De er nok snart tilbake, men kanskje du får fred en stund? Å skyte dem er greit, men ikke mens de har unger, da må du klatre i trær og kverke unger også.

Jeg tipper de har egg nå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, de er bare ekle og farlige :P

Skrevet

Jeg har også fått noen utrolig frekke skjærer i området.

De har utviklet en spesiell teknikk: Om vi går fra en pose med pølser ved siden av grillen, så hakker de hull i posen og stjeler med seg pølsene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...