Gå til innhold

sang på hjernen.... aaaargh!!!

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

HVORfor får man kun de aller mest irriterende sangene på hjernen. Jeg vil ikke ha den der, den irriterer meg!!

I går formiddag sto tilfeldigvis nrk på, Norge rundt ønskereprise hvor det stemmes frem innslag via sms. Da kom det da, innslag om en som var oppsanger for kabelstrekkerne i Lysverket. Det er noe av det mest irriterende jeg har hørt i hele mitt liv. Blanding av klage/slavesang sunget av en på over 60 så altså var det også med skingrende skjelvende gammelmannsrøst. Selve mannen var grei nok, og oppsanger har jeg heller aldri hørt om... men _sangen_!!! jeg blir gal!! den blir ikke borte!!!!

oh hoy- hal- vi draaaar- jaaaa- åååå-ååååå- hal-

Gjest Søndagsnikk
Skrevet

Det kalles hjernevasking!

Jeg har blitt foret med griseviser i lange tider, og fant meg (til min store fortvilelse, når jeg endelig oppdaget det..) syngende på disse med folk rundt meg.

Det er litt pinlig, jeg hater egentlig slike sanger:p

Lurer på om det er samme taktikken som brukes når de kristne skal hjernevaske folk? sannsynligvis *s*

Skrevet

Ha ha.... pussig,,, jeg har det på samme måte..

Jeg har sett dette klippet to ganger.. sist så skulle jeg forklare mannen min om denne oppsangeren,, og 2 minutter senere så kom den på nytt på tv...

Å kom igjen nå......

A-Å

Skrevet

ja fy flate - så det programmet jeg også - og har sett det før - det må jo være den merkeligste jobben noen noesinne har hatt - og den sitter i hue, det er sikkert!

*LOL*

Skrevet

Ha ha.... pussig,,, jeg har det på samme måte..

Jeg har sett dette klippet to ganger.. sist så skulle jeg forklare mannen min om denne oppsangeren,, og 2 minutter senere så kom den på nytt på tv...

Å kom igjen nå......

A-Å

Samme her!!!! jeg har også skulle forklart gubben den der - og i går fikk han også se det - hehe -

AAAAAAA Å!

Skrevet

Samme her!!!! jeg har også skulle forklart gubben den der - og i går fikk han også se det - hehe -

AAAAAAA Å!

det værste er at idag så jeg det igjen.. hadde ligget og slumret litt på sofaen, og ette dette slo jeg på Nrk . DER kom den igjen gitt...

:-)

PS det med å forklare gubben var jo ikke lett.. begynne å synge den teite, snåle sangen :-)

Skrevet

det værste er at idag så jeg det igjen.. hadde ligget og slumret litt på sofaen, og ette dette slo jeg på Nrk . DER kom den igjen gitt...

:-)

PS det med å forklare gubben var jo ikke lett.. begynne å synge den teite, snåle sangen :-)

aaaaaaa å

Gjest kroppogsjel
Skrevet

aaaaaaa å

Godt det ikke bare var meg da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...