Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å selge min bolig. Nå har det seg sånn at jeg har drevet en del oppussing, og er egentlig ikke helt ferdig. Det mangler blant annet listverk. Tror dere det har mye å si ved visning. Vil det dra ned verdien, eller er det greit å skrive i prospektet at det trengs oppussing? Takknemlig for innspill

Skrevet

Jeg tror nok at jeg ville hatt mest mulig ferdig. Jeg hadde tatt det som relativt negativt at det manglet listverk dersom jeg skulle kjøpe boligen din.

Skriver du at det trengs oppussing er det kanskje en del egentlig interessenter som dropper visningen. Jeg hadde garantert gjort det.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg tror ikke det betyr så mye. Men er det enkelt å ferdigstille, så gjør det.

Et tips: hiv ut halvparten av møblene. De fleste har alt for mye møbler som får rommene til å se mindre ut. Fjern alt av pynt og stæsj, gjerne også gardiner og bilder, så det blir mest mulig lyst, tomt og åpent.

Er soverommet lite, hiv ut dobbeltsenga og sett inn en enkel.

petter smart
Skrevet

Dersom du skriver "trenger oppussing" så ser nok de fleste for seg ei rønne som er nummeret før kondemnering. Så ser de prisen, og dropper å gå på visning.

Alt som ikke er ferdig er negativt. Det trekker mye mer ned enn kostnaden ved å utføre arbeidet. Så jeg ville gjort meg ferdig med alt.

Videre har hr pommel et godt råd, få vekk en del av møblene.

Det er heller ingen dum ide å male om dersom du har mange mørke/spesielle farger i huset.

petter smart
Skrevet

Dersom du skriver "trenger oppussing" så ser nok de fleste for seg ei rønne som er nummeret før kondemnering. Så ser de prisen, og dropper å gå på visning.

Alt som ikke er ferdig er negativt. Det trekker mye mer ned enn kostnaden ved å utføre arbeidet. Så jeg ville gjort meg ferdig med alt.

Det er heller ingen dum ide å male om dersom du har mange mørke/spesielle farger i huset.

petter smart
Skrevet

petter smart
Skrevet

petter smart
Skrevet

Mary Poppins
Skrevet

Det lønner seg å pusse den opp selv. Helt klart!

Skrevet

Jeg hadde trodde det var travelt for selger å komem seg vekk om listene ikke var på plass - at det var noe muffens.

Skrevet

Jeg hadde trodde det var travelt for selger å komem seg vekk om listene ikke var på plass - at det var noe muffens.

Skrevet

Trykka du back og Send innlegg igjen du også? - fanken for en melding som kom opp! hehe

Skrevet

Tja, jeg hadde vel tenkt: Godt at det er flere enn oss som ikke har fått listet ferdig alt ;-) Nei, seriøst, så vil det vel lønne seg å gjøre ferdig sånt...

Gjest regnvind
Skrevet

Tja, jeg hadde vel tenkt: Godt at det er flere enn oss som ikke har fått listet ferdig alt ;-) Nei, seriøst, så vil det vel lønne seg å gjøre ferdig sånt...

Enig.

Skrevet

Bruk noen timer og gjør det ferdig. Dette blir nok de best betalte timene du noen gang har jobbet. I tillegg bør du rydde veldig godt før visning. Dvs. ta vekk alt ekstra "stæsj" + veldig private ting.

M.a.o. gjør huset nøytralt.

Skrevet

Bruk noen timer og gjør det ferdig. Dette blir nok de best betalte timene du noen gang har jobbet. I tillegg bør du rydde veldig godt før visning. Dvs. ta vekk alt ekstra "stæsj" + veldig private ting.

M.a.o. gjør huset nøytralt.

petter smart
Skrevet

Trykka du back og Send innlegg igjen du også? - fanken for en melding som kom opp! hehe

Gjorde nok det ja, dum som jeg er. Trykket faktisk flere ganger enn det ble innlegg av. Men fant til slutt ut at det ikke var noen vits i å trykke flere ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...