Gjest søndagskveld Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Vi vil gjerne ha et saltvannsakvarium i resepsjonen der jeg jobber. Men ingen av oss har peiling på "akvariedrift", bortsett fra at vi har hørt at saltvannsakvarier er mye dyrere og mer komplisert enn ferskvann. Så vi lurer egentlig på om det finnes noen som driver service på dette området, som man kan få hjelp av til å sette opp og vedlikeholde akvariet? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 ta kontakt med din lokale akvariefiskforening! de vet sikkert om noe hvis det finnes.... 0 Siter
Gjest søndagskveld Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 ta kontakt med din lokale akvariefiskforening! de vet sikkert om noe hvis det finnes.... Jada, i morgen. Men foreløpig er det 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jada, i morgen. Men foreløpig er det gå på google, bruk søkeord saltvannakvarium+stell så får du gode linker til stell og vedlikehold. 0 Siter
Gjest mandagsmorgen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 gå på google, bruk søkeord saltvannakvarium+stell så får du gode linker til stell og vedlikehold. Har gjort det også, er ikke heeeelt lost. Men jeg vil vite om noen driver slik service. At de kommer og hjelper til med innstallering og vedlikehold. Nå spør jeg ikke deg lenger, jeg bare presiserer hva jeg faktisk var ute etter. Og ringer en "fiskebutikk" senere i dag. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Har gjort det også, er ikke heeeelt lost. Men jeg vil vite om noen driver slik service. At de kommer og hjelper til med innstallering og vedlikehold. Nå spør jeg ikke deg lenger, jeg bare presiserer hva jeg faktisk var ute etter. Og ringer en "fiskebutikk" senere i dag. Ja du får jo inderlig beklage at jeg forsøkte da. trodde ikke du var heeeeeelt lost heller, men det er veldig mange som faktisk ikke bruker google. så derfor. men ok. jeg unnskylder veldig min innblanding. de andre må jo ha forstått deg veldig mye bedre enn hva jeg gjorde. jeg er tydeligvis heeeeelt idiot jeg da. dust. 0 Siter
Gjest tirsdagsmorgen Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ja du får jo inderlig beklage at jeg forsøkte da. trodde ikke du var heeeeeelt lost heller, men det er veldig mange som faktisk ikke bruker google. så derfor. men ok. jeg unnskylder veldig min innblanding. de andre må jo ha forstått deg veldig mye bedre enn hva jeg gjorde. jeg er tydeligvis heeeeelt idiot jeg da. dust. Jøss, så nærtakende det går an å bli.. så du ikke smileyene mine? --> 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.