Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det gått 10 dager siden bukplastikk og 7 dager siden brystimplantat. Jeg lurer bare på hvordan dere andre "klarer" dere gjennom hverdagen med små barn. Hvor mye kan dere løfte osv. Selv om jeg har fått beskjed om å ikke løfte noe særlig de første to ukene så er det lite praktisk gjennomførbart. Den minste på 7 måneder veier nesten åttte kg og eldste på to år veier 13 kg. Hvor lenge vil det være risiko med denne løftingen og alt det andre som følger med i hverdagen. Har en mann som hjelper så godt han kan.

Når vil brystene synke til den størrelsen de kommer til å være? Jeg la inn 350 gram.

Hvor lenge vil en være hoven rundt mageområdet?

Legen fjernet 22 cm og 1.2 liter fett (herligt!!!)

Takknemlig for svar. Beklager langt innlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188464-bukplastikk-og-brystimplantat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

La inn silikon i Februar i år. Det tok tid før brystene begynte å se "normale" ut. En god del var heldigvis gjort etter en mnd, men det tok enda lengre tid før de ble mykere og mer normale.

Det jeg i ettertid synes er ille er arret. Det har ikke kommet i "sprekken" mellom brystet og toppen av magen. Så det synes da jeg har på enkelte BH'er eller bikinitopper. Kjempeleit. Ellers er jeg veldig fornøyd.

Jeg begynte smått å løfte etter en uke. Tok det jeg følte at jeg klarte aten at det gjorde vondt. Etter en mnd. var mesteparten tilbake til normalen selv om jeg ble hemmet i enklete ting.

Men så tok ikke jeg bukplastikk i tillegg da. Vil vel nesten tro det er et større inngrep?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...