Gjest handle Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Samboer skal reise fra gardermoen om en uke. Jeg ønsker meg masse fra tax-free`n, men skulle jgjerne hatt en oversikt over merker/priser. - Finnes dette og i så fall hvordan får jeg tak i det?? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det tror jeg desverre ikke finnes, da det er ulovlig å reklamere for det meste de har der.. 0 Siter
Gjest det gjør det det så Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det tror jeg desverre ikke finnes, da det er ulovlig å reklamere for det meste de har der.. Det gjør det vel ! Vi har bestilt oss sydenreise, og på siden vår hos reisebyrået er det link direkte til tax-free`n, her kan vi bestille varer via nettet, at varene ligger i setet på flyet når vi drar båden nedover og hjemover. 0 Siter
Gjest handle Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det gjør det vel ! Vi har bestilt oss sydenreise, og på siden vår hos reisebyrået er det link direkte til tax-free`n, her kan vi bestille varer via nettet, at varene ligger i setet på flyet når vi drar båden nedover og hjemover. Jippi!! thanks:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.