Gjest Timari Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har lest et sted at man fikk det renere hvis man moppet, og når man brukte bøtte og vann så bare dro man skitten fra ett sted til et annet. Noen forskning på dette her? Hva blir det reneste resultatet? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har som deg også hørt at mopp gjør det renest, så er det jo også letter å vaske med:) 0 Siter
Gjest mopps Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Tørt renhold er best i følge forskerne. http://www.ntnu.no/ universitetsavisa/1798/saapevann1.html 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Tja - forskjellen hjemme hos oss - er at det er det samme hva vi bruker - men ikke HVEM som bruker det -- - og da er det jeg som bare drar møkka jevnt utover alle gulvene - han derimot.... 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det er ikke bøtte og vann som gjør at skitten blir smørt utover. Det er såpa du eventuelt har oppi som sørger for dette. Særlig grønnsåpe. Dette har de jo forsket på. Jeg er ingen forsker så jeg skal ikke begynne på forklaringa, jeg bare godtar at det er slik. Når såperestene tørker, virvler restene opp i rommet og skaper dårlig luftkvalitet. Det høres jo fornuftig ut i allefall. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det er ikke bøtte og vann som gjør at skitten blir smørt utover. Det er såpa du eventuelt har oppi som sørger for dette. Særlig grønnsåpe. Dette har de jo forsket på. Jeg er ingen forsker så jeg skal ikke begynne på forklaringa, jeg bare godtar at det er slik. Når såperestene tørker, virvler restene opp i rommet og skaper dårlig luftkvalitet. Det høres jo fornuftig ut i allefall. Grønnsåpe gjør at bakteriene trives ekstra godt. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Gjør et forsøk på et møkkete gulv, først med mopp, deretter med bøtte, kost og klut. Det sies at mopp er den beste rengjøringsmetoden, men jeg er nok veldig i tvil om det...etter å ha prøvd begge deler. Bruker foresten aldri grønnsåpe til rengjøring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.