Gå til innhold

Hjelp! råd mot kviser i hodebunn.

Anbefalte innlegg

Gjest midia

Er det noen av dere dolere som har gode råd til meg?

Jeg får dusinvis av kviser i hodebunnen,de blir borte i noen dager så kommer det fullt opp igjen.

Har byttet shampo to ganger.

Vasker håret annenhver dag.

De shampoene jeg har brukt heter dove og Elvital.

Brukte Elvital før uten å få kviser så gikk jeg over til dove,men fikk da hodebunnen full av kviser.

Byttet tilbake til Elvital,men kvisene fortsetter bare å komme.

Det er noen av dem som er så vonde at jeg nesten får hodepine av dem.

Noen forslag til meg?

Skal innom frisøren å spørre om råd i dag også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188498-hjelp-r%C3%A5d-mot-kviser-i-hodebunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest harpo

Svært mange (inkl frisører) er ikke klar over at hodebunn og hårsekker kan "forurenses" av svette, urenheter, talg - og også av midd. Få - om noen shampoer - er egnet til å ordne opp i slike problemer som stikker "dypere". En rensekur med Hodebunnsrens over tid kan løse opp urenhetene og gi bedring. Hodebunnsrens får du neppe hos frisøren, men enkelte helsekostforretninger har.

Gjest midia

Svært mange (inkl frisører) er ikke klar over at hodebunn og hårsekker kan "forurenses" av svette, urenheter, talg - og også av midd. Få - om noen shampoer - er egnet til å ordne opp i slike problemer som stikker "dypere". En rensekur med Hodebunnsrens over tid kan løse opp urenhetene og gi bedring. Hodebunnsrens får du neppe hos frisøren, men enkelte helsekostforretninger har.

Da skal jeg sjekke med helsekostforretningen.

Kan hende har du vært hos frisøren og kanskje også i helsekosten og fått gode råd og anbefalinger om produkter som skal hjelpe deg? Jeg vil likevel gi deg en addresse som du bør titte litt på Collagen.no.

De har produkter som egner seg spesielt for den type problemer som du beskriver. Så, har du ikke fått tak i noe annet som hjelper, eller om det du har fått ikke hjelper, prøv å kontakt Collagen.

Lykke til og god sommer :-)

Gjest midia

Kan hende har du vært hos frisøren og kanskje også i helsekosten og fått gode råd og anbefalinger om produkter som skal hjelpe deg? Jeg vil likevel gi deg en addresse som du bør titte litt på Collagen.no.

De har produkter som egner seg spesielt for den type problemer som du beskriver. Så, har du ikke fått tak i noe annet som hjelper, eller om det du har fått ikke hjelper, prøv å kontakt Collagen.

Lykke til og god sommer :-)

Takk for tips!

Har fått tak i en shampo som heter thursday plantation med tetre olje i.

Den er dyprensende.

Har bare prøvd den en gang så noe resultat merker jeg ikke ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...