Gå til innhold

Trenger hjelp.. vil ha internet.. USB adapter

Anbefalte innlegg

Gjest data-dusten;)
Skrevet

Er hjemme hos foreldrene mine i sommer, og har med meg den bærbare PCen min. Foreldrene mine har bredbånd, og jeg ønsker internet på min egen maskin, slik at jeg slipper å bruke foreldrene mine sin PC hele tiden. De har på sin bærbare bare satt inn en wireless USB adapter bak på maskinen.

Er det nok at jeg kjøper meg en slik, og så er jeg koblet på? Har nettverkskort i maskinen.

Takk for hjelpen :wink:

Skrevet

Du trenger bare en slik duppeditt, ja. Du må sannsynligvis installere driverne som følger med, og dersom de har satt opp kryptering på det trådløse nettverket må du sette opp passord. Hvordan du gjør dette står i bruksanvisningen som følger med. Kryptering er sterkt å anbefale, ellers kan hvem som helst koble seg på og snappe opp all trafikken som sendes og mottas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...