Gå til innhold

Intimbarbering og ulike barberblader

Anbefalte innlegg

Gjest jommen forskjell
Skrevet

Hei!

Jeg har aldri skjønt dette med at folk har klaget over nupper og røde prikker etter barbering. Har selv alltid brukt Gillette Sensor Excell og gel i dusjen.

Men her en dag fikk jeg ikke tak i blader til denne høvelen, virker som den er på vei ut, så jeg kjøpte en sånn venus sak med blader.

Og da fikk jeg røde prikker så det holdt, ikke var den noe god hverken å bruke holde eller noe? Kjenner den "rasper" over huden og huden blir sår, og irritert. Hva er dette for noe dårlige greier da?

Noen med samme erfaring, at barberhøvelen venus er elendig?

Gjest Venus her også
Skrevet

Ja, jeg bruker den, og jeg ser ikke ut....

Ser frem til å lese svarene dine for å snappe opp et tips eller to :)

Gjest jommen forskjell
Skrevet

Ja, jeg bruker den, og jeg ser ikke ut....

Ser frem til å lese svarene dine for å snappe opp et tips eller to :)

Jeg har hamstret inn av de bladene jeg brukte før, i tilfelle de ikke skal selges mer, virker jo ikke slik siden færre butikker selger de nå. Synd for de var helt perfekte.

Gjest jommen forskjell
Skrevet

Prøv den nye høvelen som vibrerer!

Den nitro greia eller hva den heter, med strøm i?

Alle disse nye høvlene er så slarkete. Mach3 er også sånn med fjæring på hodet, og det gjør barberingen mye mer klønete. Sensor excell høveken er stiv og det er perfekt.

Skrevet

Prøv den nye høvelen som vibrerer!

*skeptisk til kombinasjonen vibrering og skarpe blader* ;o)

Skrevet

Brukte Venus tidligere, men en eller annen her inne tipset meg om at Mac3-bladene passet på den så nå bruker jeg Venus høvel med Mac3 blader. Ser litt corny ut, men... :o) Mindre prikker ja.

laguna1365380434
Skrevet

Jepp. Mannebarbersakene er MYE bedre.

Bortsett fra skummet. Jeg vil ikke lukte mannebarberskum. Men dumt de tok av markedet den som luktet melon. Den var nemlig best.

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med Venus.

Gjest jommen forskjell
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med Venus.

Synes den var helt grusom jeg. I tillegg så er den vond å holde, og ligger ikke rolig på hylla i dusjen, men triller ned siden den har så rar fasong.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes den var helt grusom jeg. I tillegg så er den vond å holde, og ligger ikke rolig på hylla i dusjen, men triller ned siden den har så rar fasong.

He he..Det har vel noe med vanen å gjøre =)

Skrevet

Jeg bruker Mach3Power, den vibrerer og barberer mye mye glattere.

Min erfaring med røde prikker er likevel at det kommer av at huden ikke er vant til barbering. Etter hver barbering ble det bedre og bedre. De første gangene jeg tok mer enn bikinilinjen så jeg ikke ut. Jeg holdt likevel ut og barberte mer, til tross for at prikkene blødde ved ny barbering. Nå ser det helt fint ut.

Det er dog bikinilinjen jeg har fått nupper på, den mer intime delen har det gått fint med i alle år jeg har barbert der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...