Gjest Get it out Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 .. moren min mener jeg har sagt nei? Altså: da jeg tok lappen ville jeg låne bilen til foreldrene mine for å lukeparkere. Jeg ville la deres bil stå parkert og bruke vår bil til å lukeparkere. Jeg fikk ikke lov. Nå skal *** min ta lappen, og jeg tøyset og sa nei h*n fikk ikke låne bilen. Det sa h*n til moren vår, og nå er jeg smålig. Selv om jeg sier at h*n får låne bilen.... Alt de gidder krangle over? Og alltid er det MEG som er smålig og urimelig. Og siden jeg ikke husker hvem som sa at jeg ikke fikk låne deres bil så må jeg jo ta feil (mener moren min). ÅÅÅÅ! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Ingen grunn til å irritere seg over sånne småting. 0 Siter
Gjest sybile Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det går da fint ann å lukeparkere med noe annet enn biler, campingstoler, whatever. Snakker om å lage problemer ut av ikkeno. 0 Siter
Gjest get it out Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det går da fint ann å lukeparkere med noe annet enn biler, campingstoler, whatever. Snakker om å lage problemer ut av ikkeno. Nemlig; de lager alltid problemer av ingenting. Og så drar de også opp gamle saker når de først er i gang. Irriterende! 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nemlig; de lager alltid problemer av ingenting. Og så drar de også opp gamle saker når de først er i gang. Irriterende! Det var jo DU som dro opp en gammel sak nå da! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det er mulig jeg er trett etter helga, men jeg henger ikke med her... Din mor mener at du er smålig fordi de ikke ville låne deg bilen sin, for at du skulle bruke din bil til å parkere med... *gnir seg i øynene* Våkne nå skorpionfisken... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Siden hun ikke skjønner hvorfor hvem det når er, ikke kan låne bilen din, kan du jo foreslå at hun låner ut sin? Men hvis du har for vane å være passiv aggresiv, skjønner jeg at omverdenen blir irritert på deg, og ikke gidder se din side av saken. "Nei" på tull, kan lett tolkes som om du halvveis måtte avvise for å hevne deg fordi ikke du fikk låne bil da du ville. Når det er sagt, skjønner jeg de som ikke gidder låne ut bilen sin for at noen skal bruke den som kegle for å lære å lukeparkere. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Snakk om å komme med snøen som falt i fjor! Si meg, konfronterte du virkelig mora di med den gamle saken? Og ikke pokker om noen hadde fått bruke min bil til å lukeparkere foran/bak hvis jeg visste om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.