Gjest Forstoppet trønder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen som har gode råd? Har ikke vært på do siden fredag. 0 Siter
Gjest til trønderen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen har avføring en gang i uken, andre en gang hver dag. Jeg har ikke hatt noe på flere dager, men det er ikke uvanlig for meg. Mitt tips er svisker! Det hjelper fort og godt. Aprikoser skal også gjøre samme nytten. Ellers får du huske på å spise nok fiber og drikke nok. Samt litt mosjon (gå tur) er bra. Litt linfrø kan du ha i vann om kvelden; neste dag heller du av vannet og drikker linfrøene med f.eks. kulturmelk. Det kan ta noen dager før det virker, og man må ikke ta for mye! Bare svelg dem hele med melka. 0 Siter
Gjest til trønderen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Spis mye frukt det er godt og sundt:-) Pærer og epler kan vel gjøre magen hard? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Pærer og epler kan vel gjøre magen hard? Jeg spiser mye pærer og epler og har aldri opplevd det. 0 Siter
Gjest ganshan Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Finnmarksfrokost - kokakaffe å nå sterk rullings, rømix f.eks, d jør susen, d ska æ love dæ. Verke itj d, så må du kom dæ t lægen ja. 0 Siter
Gjest lactulose Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Gå på apoteket og kjøp Lactulose, som er et "ufarlig" avføringsmiddel. 0 Siter
Gjest Forstoppet trønder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Finnmarksfrokost - kokakaffe å nå sterk rullings, rømix f.eks, d jør susen, d ska æ love dæ. Verke itj d, så må du kom dæ t lægen ja. Har prøvd svart kaffe og en røyk, bruker vanligvis å funke bra, men ikke i dag:( 0 Siter
Gjest Forstoppet trønder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Gå på apoteket og kjøp Lactulose, som er et "ufarlig" avføringsmiddel. Er skeptisk til alle avføringsmidler. Besvimte den ene gangen jeg prøvde det, den het dulcolax. Ga bort resten av tablettene i gave. 0 Siter
Gjest Forstoppet trønder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen har avføring en gang i uken, andre en gang hver dag. Jeg har ikke hatt noe på flere dager, men det er ikke uvanlig for meg. Mitt tips er svisker! Det hjelper fort og godt. Aprikoser skal også gjøre samme nytten. Ellers får du huske på å spise nok fiber og drikke nok. Samt litt mosjon (gå tur) er bra. Litt linfrø kan du ha i vann om kvelden; neste dag heller du av vannet og drikker linfrøene med f.eks. kulturmelk. Det kan ta noen dager før det virker, og man må ikke ta for mye! Bare svelg dem hele med melka. Har vanligvis aføringing flere ganger om dagen, føles som om kroppen er en propp nå. 0 Siter
Gjest lactulose Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Er skeptisk til alle avføringsmidler. Besvimte den ene gangen jeg prøvde det, den het dulcolax. Ga bort resten av tablettene i gave. Dette er ganske mildt, anbefales blant annet til de som nylig har født, tror ikke du vil oppleve det samme. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Er skeptisk til alle avføringsmidler. Besvimte den ene gangen jeg prøvde det, den het dulcolax. Ga bort resten av tablettene i gave. Oj, det var en flott gave. 0 Siter
Gjest til trønderen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Har vanligvis aføringing flere ganger om dagen, føles som om kroppen er en propp nå. Kjøp svisker! 0 Siter
Gjest til trønderen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Er skeptisk til alle avføringsmidler. Besvimte den ene gangen jeg prøvde det, den het dulcolax. Ga bort resten av tablettene i gave. Lactulose brukes av eldre også, og det er mildt. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Gå på helsekosten, der har dem noe urtegreier som hjelper supert! Optilaxin heter det. Det er piller. 0 Siter
Gjest Forstoppet trønder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Oj, det var en flott gave. Vi laget prinsessepakke til en som hadde bursdag, derfor tablettene havnet i esken. 0 Siter
cec5 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Lactulose brukes av eldre også, og det er mildt. jepp. Og jeg har brukt det til min lille sønn på 9 mnd som var veldig plaget en stund. Ellers kan du drikke masse vann og spise svisker. Det gjør susen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.