Gjest marge simpson Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 jeg hadde vondt i halsen for et par uker siden, ble bra etter et par dager. Trente en av dagene jeg trodde jeg var bedre (aerobic 75 min), men var dårlig igjen dagen etter, eller egentlig noen timer etter. Sov en del, litt ibux. Så var jeg frisk en ukes tid. Så fikk jeg vondt i halsen igjen, er mest mandlene som er hovne. Tror begge tilfelle kom etter at jeg hadde vært ute i noe fuktig, lett regnvær uten tykk jakke. Har hørt en ikke skal trene når en er syk. Særlig når en har vondt i halsen. Men går det greit å trene når det er mandlene som er røde og hovne? Er trøtt og sånn, og litt vondt i nakke og rygg fordi jeg har anspent kjeven pga mandlene. Men er ellers gira på en treningsøkt. Step tenkte jeg på. Hva tror dere..... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 synes du bør vente til du er friskere jeg. Når kroppen er sliten eller syk trenger den hvile og god mat. Trening kan virke mot sin hensikt. men kjenner du at du er i form skader det vel ikke. du må uansett lytte til kroppen 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Du bør være forsiktig i tilfelle det er kyssesyken du har. Vent noen dager og se om du blir bedre. God bedring! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.